کد خبر 841802
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
رونمایی از کتاب خداحافظ سالار

دبیرخانه هفتمین دوره جایزه کتاب و زندگی همزمان با فرارسیدن سال نو، توزیع ویژه کتاب «خداحافظ سالار»، خاطرات همسر شهید حسین همدانی را در یادمان‌های راهیان نور آغاز کرده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تاکنون 20 هزار نسخه از کتاب «خداحافظ سالار»، شامل خاطرات همسر شهید حسین همدانی در جایزه کتاب و زندگی در بازار نشر توزیع شده است. دبیرخانه هفتمین دوره این جایزه همزمان با آغاز سال نو، به منظور استفاده از ظرفیت یادمان‌های راهیان نور، توزیع ویژه این اثر را آغاز کرده است. همچنین تیزر معرفی این اثر نیز تولید شده و قرار است از رسانه ملی پخش شود.

برگزیدگان این دوره جایزه نیز به صورت هفتگی اعلام می‌شود. قرار است در هر هفته به برگزیدگان سه کارت 100 هزار تومانی، یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و یک کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

درباره کتاب خداحافظ سالار بیشتر بخوانیم:

آغاز بزرگترین مسابقه کتابخوانی 22000جلدی

اصابت موشک در کنار آرامگاه بوعلی سینا

این دوره جایزه با محوریت خانواده برگزار می‌شود؛ به این عبارت که هر فرد با خرید کتاب می‌تواند دو نفر دیگر از اعضای خانواده خود را در این مسابقه شرکت دهد.

این دوره مسابقه تا خردادماه ادامه دارد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت روشنا به این نشانی مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس