کد خبر 841267
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
عزتشاهی

این زندانی سیاسی دوران پهلوی در واکنش به گفته‌های عباس امیر انتظام که مدعی شده بود در هفت سال از دوره محکومیش از کفش و دمپایی محروم بوده است، گفت: انتظام احتمالا به دنبال دمپایی روفرشی بود.

به گزارش مشرق، عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که پس از افشای اسناد لانه جاسوسی به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود در گفت و گویی از پاپوشی موکتی رونمایی کرده و مدعی شده بود هفت سال از دوره محکومیتش از کفش و دمپایی محروم بوده است در همین خصوص عزتشاهی در این گفت‌وگو به بررسی این مساله پرداخت.

وی گفت: در آن مقطع زمانی در زندان اوین حضور مستقیم نداشتم اما به دلیل مسئولیت در کمیته انقلاب از ندامتگاه ها بازدید داشته و گزارش هایی را جمع آوری می کردم و بر همین اساس می گویم که ادعای آقای انتظام کذب است.

عزتشاهی در ادامه افزود: همه زندان ها به امکانات عمومی نظیر دمپایی مجهز بودند و سوال من این است اگر آقای انتظام از دمپایی محروم بود چگونه در محوطه تردد و از دستشویی استفاده می کرد؟


این زندانی سیاسی دوران پهلوی در پایان طرح این سخنان را تحریف و سیاه نمایی وقایع انقلاب عنوان و تصریح کرد: شاید منظور اصلی آقای امیرانتظام بهره مندی از دمپایی روفرشی و محرومیت از امتیازات این چنینی بوده است وگرنه ایشان نیز مانند سایر محکومین از امکانات متعارف برخوردار بود و در غیراینصورت از این مساله بهره برداری لازم را می کرد لذا طرح چنین شبهاتی پس از چند دهه ناشی از برخی از اغراض سیاسی و کهولت سن است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس