کد خبر 840613
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
مهدی چمران نمایه

رئیس سابق شورای شهر گفت: در این چند ماه گذشته، بعد از آقای قالیباف، از آقای نجفی و مجموعه شهرداری چیزی جز شعار، بخشنامه و حرف چیزی دیده نشد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس اسبق شورای شهر تهران در گفتگو با دانشجو، درباره عملکرد محمد علی نجفی، شهردار تهران در چند ماه اخیر گفت: در این چند ماه گذشته، بعد از آقای قالیباف، از آقای نجفی و مجموعه شهرداری چیزی جز شعار، بخشنامه و حرف چیزی دیده نشد و این را مردم هم به عینه دیده و به آن اذعان دارند.

رئیس شورای شهر پنجم افزود: در این چند ماه در شهرداری همه چیز در حال توقف و سکون قرار داشته و عملاً مردم هیچ کاری از آقای نجفی در سمت شهردار تهران ندیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بی اعتنایی شهردار تهران به نامه‌های محرمانه آسیب‌های اجتماعی

عضو شورای شهر تهران: استعفای نجفی قابل پیش‌بینی بود/ نجفی در استعفا دادن سابقه‌دار است

چمران در ادامه در واکنش به توئیت زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر که نوشته بود «فشارهای بیرونی موجب درخواست استعفای محمدعلی نجفی شده» گفت: فشارهای بیرونی اگر وجود داشته باشد، از طرف دوستان خود اعضای شورا است. این فشارها از طرف گروه‌های سیاسی همسو و همفکر با خود آن‌ها بوده است و کسان دیگر نمی‌توانند به آن‌ها فشار بیاورند، چون اساساً اختیاراتی ندارند که فشاری هم وجود داشته باشد.

وی افزود: موضوع مریضی و مسائل دیگر مطرح شده است، ولی در اصل این استعفا مرتبط با عملکرد بد آقای نجفی و مجموعه شهرداری بعد از آقای قالیباف است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس