ایران و سیرالئون

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر سیرالئون را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دیدار دوستانه تیم‌های ایران و سیرالئون از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۴۲۰۰ تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران را در این دیدار محمدرضا خانزاده (۱۴)، علی قلی‌زاده ( ۱۶ و ۴۶) و کاوه رضایی (۳۵) به ثمر رساندند. (فیلم خلاصه دیدار ایران و سیرالئون را اینجا ببینید)

داور: موعود بنیادی فر

کمک‌ها: علی میرزایی و علی رضا ایلدروم

کارت زرد: عبدالله سسی، کانو ابوا از سیرالئون 

کارت قرمز:

گل‌ها: محمدرضا خانزاده (۱۴)، علی قلی زاده (۱۶ و ۴۷) کاوه رضایی (۳۴)

ترکیب تیم ملی ایران:

حامد لک( از دقیقه ۴۶ سید حسین حسینی)، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، رامین رضاییان( از دقیقه ۵۷ پژمان منتظری)، امید ابراهیمی( از دقیقه ۴۶ کمال کامیابی‌نیا)، امید نورافکن، علی کریمی( از دقیقه ۵۴ محمد انصاری)، احمد عبدالله زاده، علی قلی زاده، کاوه رضایی( از دقیقه ۴۶ علی علیپور)
سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب سیرالئون:
ابراهیم تاراولی، بنگویا لانین، دنیا یئانی، عبدالله سونا، کنپسون فوفاناح، عبدالله کانو، سناس کورونا (۳۵ الحسن کورونا)، ابوبکر دانسارای، عبدالله سسی(۵۱ کرونا الهاسان)، عبدالله بنگورا، ابوبکر کارگبو 
سرمربی: جان کیستر

نیمه نخست

دقیقه ۱۴: روی یک ضربه شروع مجدد، امید نورافکن توپ خوبی را به سمت محوطه جریمه سیرالئون ارسال کرد که محمدرضا خانزاده این توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

دقیقه ۱۶: علی قلی‌زاده روی یک حرکت انفرادی از پشت محوطه جریمه برای خودش موقعیت شوت‌زنی ایجاد کرد و ضربه‌ای را راهی دروازه سیرالئون کرد. این توپ در میانه راه به مدافعان سیرالئون برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد تا ایران برای بار دوم به گل‌زنی برسد.

دقیقه ۳۱: رامین رضاییان از جناح راست روی دروازه سیرالئون سانتر کرد که کاوه رضایی به این توپ رسید و با ضربه سر توپ را به دیرک دروازه‌ این تیم زد.

دقیقه ۳۵: روی حرکتی مشابه، رامین رضاییان دوباره روی دروازه سیرالئون توپی را ارسال کرد که این بار ضربه کاوه رضایی وارد دروازه سیرالئون شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: امید نورافکن از جناح چپ روی یک حرکت انفرادی ضربه‌ محکمی را روانه دروازه سیرالئون کرد. دروازه‌بان سیرالئون این توپ را ناقص مهار کرد و روی توپ بازگشتی، علی قلی‌زاده گل دوم خودش را وارد دروازه این تیم آفریقایی کرد.

دقیقه ۷۱: بازیکنان سیرالئون روی یک ضربه ایستگاهی، موقعیت خطرناکی روی دروازه ایران ایجاد کردند که شوت ابو سونا را حسین حسینی مهار کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۲: فوفانا کنپسون بازیکن سیرالئون از فاصله حدود ۲۵ متری شوت سرکشی را به سمت دروازه ایران زد که حسین حسینی با شیرجه‌ای زیبا این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۸: محمد انصاری از جناح چپ توپ را به محوطه جریمه سیرالئون ارسال کرد که این توپ به علی علیپور رسید اما ضربه سر او را دروازه‌بان سیرالئون مهار کرد.

تیم ملی ایران بعد از این مسابقه ایران را ترک می‌کند و تا روز ۳ و ۷ فروردین ۹۷ دو بازی دوستانه با تیم‌های ملی تونس و الجزایر برگزار می‌کند.

تیم ملی ایران در جام جهانی با تیم‌های مراکش، پرتغال و اسپانیا همگروه است.

برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2018 روسیه +ساعت به وقت تهران


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    15 5
    خجالت داره
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    1 1
    واقعا که !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس