کد خبر 840355
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
تاجزاده 2

رئیس ستاد انتخابات در دولت اصلاحات می‌گوید هر کس بگوید انتخابات آزاد می‌خواهیم و با مهندسی انتخابات مخالفیم، حتما از آن استقبال می‌کنیم.

به گزارش مشرق، مصطفی تاج‌زاده در مصاحبه با روزنامه سازندگی می‌گوید: هر کسی که بگوید انتخابات آزاد می‌خواهیم، با مهندسی انتخابات مخالفیم و قوه‌قضائیه باید غیرحزبی و سالم شود، حتما از آن استقبال می‌کنیم. چون شعار ما تبدیل معاند به مخالف و مخالف به موافق است. همین حالا اگر آقای مصباح هم بیاید و بگوید نجات کشور در انتخابات آزاد است، نامه می‌نویسم و از او تشکر می‌کنم. بنابراین، ما برای گسترش گفتمان اصلاح‌طلبی از هر که همراهی کند، استقبال می‌کنیم.

وی می‌افزاید: تظاهرات دی‌ماه افق‌های جدیدی را برای همه گشود و ما می‌توانیم از ظرفیت‌های جدید بهره بریم. مهمترین آنها انتخابات آزاد است. به همین علت منتقد کسانی هستم که تلاش می‌کنند انتخابات را مقابل تظاهرات بگذارند. تظاهرات، مکمل انتخابات است. به همین دلیل اکنون می‌توانیم به سمت انتخابات آزاد حرکت کنیم.

این ژست دفاع از انتخابات در حالی است که تاج‌زاده یکی از سرتیم‌های ترور شخصیت‌ هاشمی در انتخابات مجلس ششم (بهمن 1378) و سپس تقلب علیه وی بود. این واقعیت را محسن هاشمی، فرزند ارشد و رئیس دفتر آقای هاشمی 9 دی‌ماه 1391 در مصاحبه با روزنامه بهار فاش کرد.

بیشتر بخوانید

«وظیفه جدی اصلاح طلبان» روشن شد

محسن هاشمی درباره تقلب مدیران وزارت کشور دولت اصلاحات - که تاج‌زاده معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات آن بود - گفته بود: «نمی‌توان خیلی از مسائل را واضح مطرح کرد چون باعث کدورت اصلاح‌طلبان می‌شود... آیت‌الله هاشمی در انتخابات مجلس ششم بیستم شد، اگر صندوق‌ها را باز می‌کردیم شاید انتخابات تهران باطل می‌شد. کتابی هست به نام «انصراف» که حاج‌آقا دلایل انصراف‌شان را از انتخابات مجلس ششم نوشته‌اند.

آن موقع مسئول انتخابات فهرست را می‌خواند ولی اسم ایشان را نمی‌خواند.» فرزند ارشد هاشمی همچنین خاطرنشان کرد «من مدام تماس گرفتم و گفتم چرا نمی‌خوانید گفت: ما هنوز به رأی آیت‌الله هاشمی شک داریم، بعد شکایت شد و یک بساطی راه انداختند که اگر یادتان باشد کاریکاتور «آقاسی» را کشیدند. من آن موقع رئیس دفتر حاج‌آقا بودم، به شورای نگهبان شکایت شد. برخی از صندوق‌ها را باز کردند و هر صندوقی که باز می‌شد آرای آن مخدوش بود و باطل اعلام می‌شد.

تا 30 درصد بازشماری شد و حاج آقا بیستم شد، بعد گفتند دیگر ادامه ندهید چون مجبور می‌شوند انتخابات تهران را باطل کنند. وقتی از 30 به 20 رسیدند دیدند انتخابات در تهران مخدوش است. افراطی‌های اصلاح‌طلبان و اجرایی‌های آنها تقلب کرده بودند».

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    2 7
    بیائید این دم عیدی روی ماه همدیگر رو ببوسید هر دو در یک جاده بیراهه تخته گاز میرید خوب نیست به هم برخورد کنید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس