کد خبر 840209
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
 آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بارش‌های اخیر موجب افزایش ۶ سانتی متری ارتفاع سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته شد.

به گزارش مشرق، تقی کهوریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در آئین برگزاری رزمایش ترافیکی و انتظامی نوروز 97 آذربایجان غربی اظهار داشت: پرهیز از خطر و آرامش در سفر، شعار ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز است که برای تحقق آن هماهنگی و همکاری مؤثر تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های اجرایی لازم است.

وی افزود: آماده‌سازی امکانات و فراهم کردن شرایط پذیرایی از مسافران در آذربایجان غربی، حضور مؤثر و هماهنگ سازمان‌ها  و نظارت و کنترل بر کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران از راهبردهای اصلی در ایجاد فضایی آرام، ایمن وبانشاط در ایام نوروز در استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو در ستاد خدمات اجرایی سفر در قالب کمیته‌های ده‌گانه آن تمهیدات لازم را برای فراهم کردن امکانات و شرایط میزبانی مطلوب از میهمانان نوروزی استان پیش‌بینی کرده‌اند و در این راستا آذربایجان غربی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در آمادگی کامل قرار دارد.

ببینید

عکس/ دریاچه ارومیه پس از بارش‌های اخیر

وی افزود: پیش‌نیاز آرامش سفر، ایمنی در سفر است که در همین ارتباط نیز مجموعه عوامل پلیس در یگان های مختلف انتظامی و پلیس‌راه به همراه سایر دستگاه‌های مسئول در امر سفر تدارک لازم برای برقراری امنیت کامل در طول سفر و جلوگیری از حوادث احتمالی در جاده‌ها را اندیشیده‌اند.

کهوریان گفت: با توجه به بارش‌های اخیر که سبب افزایش 6 سانتی‌متری ارتفاع سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته شد و با توجه به پیش‌بینی دمای مطلوب بهاری و عدم برودت هوا در طول تعطیلات نوروز، از هم‌وطنان در سراسر کشور برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان و استفاده از هوای پاک و طبیعت سرسبز این خطه از کشورمان دعوت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    3 0
    روحانی خوشش باشه. خخخ
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    6 0
    نگو نگو . الان میان لوله کشی میکنند میبرن اصفهان و یزد
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
      0 10
      محض اطلاع حضرتعالی نصف اب فلات مرکزی ایرانو همین اصفهان داره تامین میکنه اگه نماینده های ما هم مثل شما تو مجلس هوچی گیری می کردن الان زاینده رود پر اب بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس