رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر مراحل درمانم ادامه دارد. وضعیت پایم بسیار بهتر است اما دستم وضع چندان خوبی ندارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، بازیگر سریال مختارنامه گفت: خوشبختانه برای سال آینده در پروژه سلمان فارسی به ایفای نقش خواهم پرداخت. در آخرین دیدارم با "داوود میرباقری" پرسیدم که آیا من نقشی در سلمان دارم و وی گفت مگر می شود من کاری انجام بدهم و تو در آن نباشی.

رضا رویگری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر مراحل درمانم ادامه دارد. وضعیت پایم بسیار بهتر است اما دستم وضع چندان خوبی ندارد.

درباره رضا رویگری بیشتر بدانیم:

رضا رویگری: اکثر نقش‌ها در مهمانی‌ها به افراد می‌رسد!

خواننده قبل از انقلاب، چگونه در محضر امام اجرا کرد؟

آرزوی بازیگر «مختارنامه» که سالهاست منتظرش است

وی درباره فعالیت خود در عرصه بازیگری افزود: پیشنهادات زیادی طی ماه‌ها پیش داشتم اما متاسفانه آنها را رد کردم زیرا یا پول و قرارداد خوبی نمی بندند و یا اینکه فیلمنامه آنقدر ضعیف است که ارزش بازی ندارد. این روزها کاملاً بیکارم و در خانه نشسته ام تا دزد به خانه نزند.

بازیگر فیلم "خوب بد جلف" نسبت به حضور برخی بازیگران تازه وارد در سینما تاکید کرد: متاسفانه این روزها معلوم نیست برخی بازیگران را از کجا می آورند و روبروی دوربین قرار می دهند در صورتی که من و امثال من همه خانه نشین شده ایم. این بازیگران تازه کار صرفاً به خاطر اینکه یا پول نمی گیرند و یا دستمزد بسیار کمی دارند وارد سینما شده اند.

وی درباره حضور دوباره خود در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی "سلمان فارسی" تاکید کرد: خوشبختانه برای سال آینده در پروژه سلمان فارسی به ایفای نقش خواهم پرداخت. در آخرین دیدارم با "داوود میرباقری" پرسیدم که آیا من نقشی در سلمان دارم و وی گفت مگر می شود من کاری انجام بدهم و تو در آن نباشی.

رویگری درباره برنامه خود برای تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: برخی در نوروز سفر می روند اما من نه پولی دارم و نه ماشینی که بخواهم سفر کنم. امیدوارم سال جیدی سال سرشار از شادی و سلامتی برای مردم ایران باشد و در این سال بیش از همیشه به سنت های خودمان احترام بگذاریم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    0 1
    انقدر منم منم نکن عزیزدل . خدا رو شکر کن حالت بدتر از این نیست . راضی باش به رضای خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس