کد خبر 839038
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
 جلسه محاکمه راننده اتوبوس آشوب های خیابان پاسداران

براساس پرونده شخصیت تشکیل شده برای عضو فرقه دراویش این فرد ۳ بار ازدواج کرده و هر سه بار همسران خود را طلاق داده است.

به گزارش مشرق، دادگاه رسیدگی به پرونده محمدرضا ثلاث متهم پرونده قتل ۳ مأمور نیروی انتظامی در نوبت صبح از سوی قاضی پرونده تنفس داده شد.

شهریاری درخصوص پرونده شخصیت متهم گفت: در ابتدای رسیدگی به پرونده برای متهم از سوی واحد مددکاری پرونده شخصیت تشکیل داده شد.

براساس این پرونده مشخص شد وی پس از ازدواج اولش صاحب دو فرزند دختر و پسر شده است که بعدا همسرش را طلاق داده.

شهریاری گفت: متهم مجددا ازدواج کرده اما باز هم برای بار دوم همسرش را طلاق داده و همسر سوم اختیار کرده است اما آن را هم طلاق داده و به گفته خود در حال حاضر هم مجرد است.

در همین رابطه:

ماجرای شب‌خوابی‌های دراویش در اتوبوس

فیلم/ نخستین اعترافات راننده اتوبوس جنایتکار در دادگاه

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: حسب اظهارات خود متهم وی فاقد مسکن بوده است و قبلا شوفر اتوبوس بوده و به دلیل شکستگی دست به مدت یک سال امکان فعالیت نداشته است و شبها در اتوبوسی که در گلستان هفتم پارک بوده می‌خوابیده است.

با توجه به استعلام انجام شده از سوابق کیفری متهم مشخص شد وی دارای سابقه کیفری از نوع مواد مخدر، ایراد ضرب و جرح و محکومیت مالی بوده است.

همچنین مشخص شد ثلاث از ۱۵ ساله پیش وارد جریان دراویش شده است و طبق اعلام خودش وی مسلمان تابع دین اسلام و شیعه دوازده امامی است.

ثلاث گفته است تعصبات خاص وی درباره دراویش انگیزه او برای حمایت از برادران دینی وی بوده است که همین حضور موجب تهاجم به مردم شده است.

شهریاری گفت: وی در ابتدا به هیچ وجه از عملکرد خود پشیمان نبود اما در آخرین دفاع اظهار پشیمانی کرد.

نماینده دادستان گفت: خانواده رضا امامی، رضا مرادی و محمد علی بایرامی تقاضای قصاص متهم را دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    42 24
    اين كثافت را هرچه زودتر اعدام كنيد
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    43 19
    یک احمق که آلت دست این و آن شده و هموطنان خودش را می کشد .
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    24 13
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
  • DE ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    13 50
    عفو کنید و رافت اسلامی را نشان دهید
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
      21 17
      عفو و رحمت اسلامی ؟! حالت خوبه ؟ خداوند بچشاند تا بدانی
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
      21 9
      خفه شو
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
      18 13
      صبر کن من بچه های تو رو پرپر کنم ، تو از خودت رافت نشون بده و عفو کن تا بقیه یاد بگیرن ..............
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    20 15
    الان ارباب های انگلیسی و آمریکائیت دارند به ریشت می خندند .
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    10 18
    بایدببخشیدش.
  • علی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    13 5
    سلام . اینکه این شخص چه کارهای بد دیگری انجام داده . بنظرم نباید اینگونه در اخبار خصوصا شما مشرق رسانه ای شود . نوع برخورد با دشمنانمان را باید از امیر مومنان آموخت که عالم به احوال تمام موجودات بود و اما از آن سوء استفاده نمیکرد . امیدوارم این خبر را اصلاح نمایید .
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
      1 4
      اتفاقا لازم است زوایای دبگر هم روشن شود ، صحبت از قاتلیست که انحراف اساسی دارد ، پرداختن به موارد مختلف و بزههای گوناگون وضعیت مدعیان عرفان و معرفت را افشا می کند .
  • ناشناس IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    2 2
    در برخی شهرهای ایران جریاناتی صوفی یا صوفیگری رواج دارد... برخی افراد به این جریات و اصولا فرقه ها وارد می شوند که مثل ثلاث ، در طبقات فرودست فرهنگی و تحصیلاتی و ... هستند...به نظرم غالب فرقه های اینچنینی ریشه های تاریخی و دینی قابل اثباتی ندارد و در پردازش و تکثیر و تقویت ایت فرقه ها، کشور های استعماری دخالت دارند.نمیخواهم بگویم انگلیس ها آمدند در شهرها گشته اند و مثلا ثلاث را شناسایی و به عضویت در آورده اند، ابدا، بلکه استعمار با هدف گذاری های مشخص ، سیستماتیک فرقه هایی را ساخته و یا اگر از پیش وجود دارند مورد حمایت مادی و معنوی قرار داده است و امثال ثلاث بدون شناخت این زنجیره و صرفا بر حسب باورها و اعتمادها و یا شرایط زیستی به این ها پیوسته و بعضا اصطلاحا ذوب در آن شده اند و بعنوان سپر انسانی امثال تابنده عمل میکنند... به عبارتی ثلاث ها فریب خورده اند ولی اینهمه دلیل نمی شود ثلاث ها را تبرئه کنیم... از جنبه دینی و مذهبی، دراویش و ثلاث ها انحراف و بدعت در مذهب هستند که خطاست... از جنبه ملی، دراویش و ثلاث ها ضربه به وحدت ملی و سنگ پیش پای شکل گیری دولت_ملت واحده هستند و زمینه تفرق و نفاق را فراهم میکنند... بنابراین ثلاث ها نه صرفا متهم که مجرم اند کما اینکه در جلسع اول دادگاهش علیرغم اعتراف و اقرار به خطایش اما پذیرفته است که قاتل است. قتل هم عمدی است و صرف عصبانیت موجب تبرئه از قتل نمی گردد.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    4 14
    ذاتاً پلید بوده و شرور
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    6 3
    باید با کسانی که محمد حسین حدادیان را به طور فجیع به شهادت رساندند هم سخت برخورد شود
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    5 13
    جامعه باید از لوث وجود این داعشیهای درویش مسلک پاک بشه
  • ناشناس IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    0 3
    لعنت بر این داعشیان وطنی که کسانی مثل شهید محمد حسین حدادیان باید به دست این کافران وطنی شهید شوند مرگ بر اینها باید زودتر این شیطان و بقیشون اعدام شوند دوما اون کسی که گفته باید نوع برخورد با دشمنانمان را از امیر مومنان آموخت اقا امیر المومنین نگفتند اگه فردی قتل کرد ببخشیدش تو قرآن هم حکم قاتل آمده است پس الکی اظهار نظر نکنید مطالعه کنید
  • رضا IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    2 0
    میشه اینا رو گذاشت تو سفره و شکم بچه گرسنه رو سیر کرد؟؟میشه با اینا برا بچه کیف و کفش خرید؟؟با اینا میشه امنیت خرید...اما امنیت با شکم گرسنه بعنی مرگ تدریجی...حالا اگه اینا نباشه طبیعتا ادم راحت تذ میمیره.....یا بقیه مشکلات ملت رو مثل خوراک و شغل و مسکن رو هم حل کنین یا اینا رو هم نشون مردم ندین چون باعث بیزاری مردم میشه و باعث میشه به ناحق این جنگ افرارها رو دلیل اصلی بیکاری و بی پولی و نهابتا گرسنگی بچه هاشون و شرمندگی خودشون بدونن..برا من شخصا تمامه اینا اندازه یه وعده غذایی ارزش نداره و حالا شما بگین امنیت میاره....متاسفانه به خاطر سو مدیریت از یه در کشور ما جنگ ابزار وارد میشه و از در دیگه اینده و شغل و پول خارج میشه و جاش رو فساد دروغ و پارتی بازی و هزار کوفت دیگه هم وارد میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس