کد خبر 839020
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
فرار دختر حاکم دبی از امارات

یک روزنامه انگلیسی فیلمی از «لطیفه» دختر حاکم دبی منتشر کرد که در آن تاکید می کند که پس از آنکه سه سال به صورت مخفیانه تحت بازداشت بود از امارات فرار کرده است.

به گزارش مشرق، در ویدئویی که روزنامه «دیلی میل» منتشر کرد، لطیفه (۳۳ ساله) می گوید که سه سال را در زندان بسر برد و پزشکان در بیمارستان برای جلوگیری از «سرکشی و نافرمانی» وی، به او داروی بیهوشی می دادند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت، یک زن اماراتی که می‌گوید دختر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی است، گفته آزادی برای زندگی به شیوه خود را در دوبی نداشته و برای دومین بار اقدام به فرار کرده است. 

پیش از این زمانی که لطیفه آل مکتوم 16 سال داشت اقدام به فرار کرده بود که اقدام موفقی نبود. بعد از آن اتفاق، وی به طور مخفیانه 3 سال زندان گذراند.

میل آنلاین نوشت لطیفه آل مکتوم مدعی شده است پزشکان اماراتی در بیمارستان به وی موادمخدر تزریق می‌کردند تا جلوی وی را بگیرند و ایجاد دردسر نکند. 

لطیفه که اکنون 33 سال سن دارد می‌گوید وی یکی از 30 فرزند حاکم دوبی است و پدرش 6 همسر دارد و مدعی شده به کمک یک جاسوس فرانسوی موفق به فرار از دبی شده است. 

وی در حال حاضر در یک قایق در هند پنهان شده و با یک وکیل در ارتباط بوده تا پناهندگی سیاسی در آمریکا بگیرد. قبل از فرار، لطیفه آل مکتوم ویدیویی را از خود ضبط کرده که در آن دلایلش برای فرار از امارات را بیان نموده است. 

لطیفه آل مکتوم مدعی شده از سال 2000 به بعد اجازه خروج از کشور از او گرفته شده است و و اجازه رانندگی را ندارد. همچنین وی مدعی شده آزادی‌های دیگری که در این کشور توریستی وجود دارد، برای او ممکن نبودند. 

با وجود فرار دوباره از دبی که این بار موفقیت‌آمیز بود، دیلی میل نوشت دختر حاکم دبی گفته است هنوز از خطر در امان نیست. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    0 8
    منم همينطور!!
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    38 0
    دبی در حال فروپاشی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس