میرسلیم

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:‌ طرح رسیدگی به درآمدهای نامشروع مدیران و مسؤولان نشان‌دهنده این است که بسیاری از مدیران سرجای خود نیستند.

به گزارش مشرق، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: با اتحاد و یکپارچگی می‌توان توسعه و عمران کشور را محقق کرد، درغیراینصورت بهانه برای ایجاد اختلاف زیاد است.وی با بیان اینکه سرنوشت کشور ما در حفظ یکپارچگی است تا دیگران برای ما تصمیم نگیرند، اضافه کرد: بهترین دستاورد ما از انقلاب اسلامی، ایجاد استقلال است که حفظ آن با اتحاد و انسجام آحاد مردم و مسؤولان محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی خواهان اجرایی نشدن طرح «اعاده اموال نامشروع» هستند؟

امتناع آخوندی از اظهارنظر درباره طرح اعاده اموال نامشروع

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه انتخاب وزرای دولت باید براساس شایسته‌سالاری باشد نه علاقه فردی و خویشاوندی!، تبیین کرد: مشکل کشور ما در حال حاضر مشکل مدیریتی است، برمبنای مدیریت درست است که می‌توانیم پیشرفت کنیم.

میرسلیم بیان کرد: طرح رسیدگی به درآمدهای نامشروع مدیران و مسؤولان نشان‌دهنده این است که بسیاری از مدیران سرجای خود نیستند.



وی با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور فقط با همدلی مردم و مسؤولان برطرف می‌شود، گفت: نفس انتخابات یعنی اعتماد به نظام، کمتر کشوری را سراغ داریم که بیش از 70 درصد مردم پای صندوقی بیایند، باید اعتماد این سرمایه احتماعی را جلب کنیم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی مطرح کرد: اگر زمان بگذرد و مشکلات دوام پیدا کند و از جمع مردمی که به نظام اعتماد کردند، کمک گرفته نشود، قطعاً نابسامانی ایجاد می‌شود.

میرسلیم اضافه کرد: طرح موضوع بررسی اعاده اموال نامشروع به صورت عام، درست نبود، باید با متخلف برخورد شود، اما اعتبار مسؤولان درستکار نباید زیرسوال برود، نباید به مردم القا شود که تمام مدیران و مسؤولان متخلف بوده و اموال نامشروع دارند، چراکه اینگونه نیست.

وی تأکید کرد: جامعه‌شناسی مطرح کردن این موضوع غلط است، ما مدافع این هستیم که تمام امور بانکی کشور به ویژه در سطح دولت شفاف باشد و تمام اطلاعات تمام قراردادها در اختیار مردم قرار بگیرد.رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: چرا برخی از مسؤولان آلوده شده و مال نامشروع دارند؟ این نشان از عدم نظارت و سوءمدیریت است.

میرسلیم افزود: ما نباید جامعه کارمندی و مسؤولان را بدنام کنیم، اما در عین حال باید نظارت، بررسی و رسیدگی کرد و اطلاعات درآمدها و حقوق‌ها شفاف باشد.وی با اشاره به اینکه نباید مسؤولان دو تابعیتی یا چند تابعیتی داشته باشیم، ادامه داد: چندتابعیتی‌ یک معضل مهم است، چراکه فرد نمی‌تواند از حقوق کشور خود به خوبی دفاع کند.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان گفت: باید خود افراد چندتابعیتی استعفا دهند، روی کار بودن آنها خلاف قانون است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس