کد خبر 838171
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
ونگر

سرمربی آرسنال قصد مشورت گرفتن از همتای جوان خود در میلان را دارد.

به گزارش مشرق، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل میلان در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا از یک رقیب خطرناک و اوضاع تیمش سخن گفت.

او گفت:  بیرین مصدوم شده و زانوی چپ او کمی درد دارد. هکتور برای حضور در بازی تلاش کرد اما نتوانست تمرین کند پس توانایی بازی ندارد. البته  به نظر نمی‌رسد  مشکل او حاد و طولانی مدت باشد. الکساندر لاکازت آماده نیست تصمیم گرفتیم  مونرئال را به خانه بفرستیم زیرا  آماده نبود.  برای گتوسو هیچ توصیه‌ای ندارم چون در عین جوانی مردی بسیار با تجربه است. کارم را به خوبی انجام نداده‌ام بنابراین باید از او مشورت بگیرم. فصل گذشته موفق به کسب 75 امتیاز شدیم و فقط با یک امتیاز اختلاف  حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم. نمی‌توانم مطمئن باشم این فصل به 75 امتیاز می‌رسیم پس فقط باید از طریق قهرمانی در لیگ اروپا به فصل آینده لیگ قهرمانان راه یابیم. قطعاً این مسئله موجب افزایش فشار روی ما می‌شود.  قدرت و کیفیت شما تنها در تنگناها رخ می‌نماید.

او در ادامه افزود: بازیکنان کمی تحت‌تاثیر نتایج ضعیف اخیر قرار گرفته‌اند. در زندگی شما به سرعت فراموش می‌کنید  چقدر خوب بودید. ذهنیت بازیکنان به سرعت در حال تغییر است. ما باید به اهدافمان برسیم. بهتر است روی آنچه  می‌خواهیم، تمرکز کنیم و نگران عواقب یک نتیجه بد نباشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس