فضای مجازی

سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران، اظهارات اخیر روحانی علیه منتقدان و طرح « اعاده اموال نامشروع» مسئولان از مسائلی بودند که واکنش‌های بسیاری را از سوی دانشگاهیان در فضای مجازی به خود اختصاص دادند.

به گزارش مشرق، سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران، اظهارات اخیر روحانی علیه منتقدان و طرح « اعاده اموال نامشروع» مسئولان از مسائلی بودند که در این روزها واکنش‌های بسیاری را از سوی دانشگاهیان در فضای مجازی به خودشان اختصاص دادند که در ادامه تعدادی از پیام‌های دانشگاهیان در رابطه با اتفاقات اخیر آمده است.

* تقدیر از شمخانی برای تودهنی زدن به وزیر خارجه فرانسه

حجت عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) در توئیتی درباره سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران نوشت: « ‏هشدار!!! از نظر اروپایی‌ها با سفر ‎وزیرخارجه فرانسه به تهران مذاکرات منطقه‌ای و ‎موشکی آغاز شده است! بهانه طرفداران مذاکره، حفاطت از ‎برجام!»

این استاد دانشگاه در پیام دیگری در همین رابطه و همچنین اظهارات اخیر روحانی علیه منتقدان، تاکید کرده است: « ‏اگه ما ‎دهه‌ شصتی‌ها ‎کم‌عقل نبودیم برنامه ریزی سفر وزیرخارجه فرانسه به ایران برای ‎برجام موشکی رو فراموش نمی‌کردیم، بچسبیم به توهین یک ...»

عبدالملکی در پیام دیگری هم با گذاشتن تصویری از دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر خارجه فرانسه، از دریابان ‎شمخانی بابت پوشیدن لباس نظامی در ملاقات با ‎«لودریان» و تودهنی زدن به وی و همچنین بابت تاکید شمخانی در این دیدار بر تقویت ‎توان دفاعی کشور تقدیر کرده است.

گفتنی است کاربران بسیاری نیز با اشتراک گذاشتن این تصویر از این اقدام شمخانی تقدیر کرده بودند

* انگار روحانی کود انسانی به ترکیه صادر کرده طلای 24 عیار جاش گرفته!

امیرعلی مصفا هم در پیامی در خصوص ‏طرح « ‎اعاده اموال نامشروع مسئولان» نوشته: « ‏طرح ‎اعاده اموال نامشروع مسئولانکشور» به جهت حقوقی یک طرح به شدت مشکل‌دار و در مجموع پر سر و صدا و بی‌فایده‌ است.

محمد مافی از فعالان دانشجویی هم در توئیتی در مورد اظهارات روحانی علیه منتقدان نوشته است: « ‏جوری میگه شما ‎کم عقل هستید انگار جناب پریزیدنت ‎کود انسانی به ترکیه صادر کرده طلای 24 عیار جاش گرفته! جمعش کن که بابت کم عقلیت کل دنیا دارن به ریشمون می‌خندن!»

رضا رمضان نژاد دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا هم طی پیامی با هشتگ «تهمینه میلانی» نوشته است: « ‏از سلبریتی جماعت نمیشه انتظار داشت از سیاست، اقتصاد و حتی فرهنگ (و حتی فرهنگ!!!) بدونن! اما حتما انتظار هست که کار را در این عرصه‌ها به کاردان واگذار کنند»

* با پس‌گرفتن اموال برخی می‌توان برای 26 هزار زوج مستاجر آپارتمان 50 متری خرید!

جلیل محبی از اساتید دانشگاه هم در توئیتی در خصوص  ‏طرح « ‎اعاده اموال نامشروع مسئولان» نوشته: « ‏طرح ‎اعاده اموال نامشروع مسئولان» نوشته است: « ‏فقط باپس گرفتن اموال برخی مسئولان می‌توان برای 26 هزار زوج مستاجر آپارتمان 50 متری خرید 26 هزار نفر!!!» 
وی در توئیت دیگری نوشته است: « ‏پاسخ امام حسن علیه السلام به بی ادبی که دیگران را ‎کم عقل خطاب می‌کند: " کسی که عقل ندارد، ادب ندارد!" 

* باید یه طرحی هم برای سلب مدرک تحصیلی نامشروع مسئولان بدند!

محمد جواد محمدزاده هم در توئیتی در مورد طرح « ‎اعاده اموال نامشروع مسئولان» نوشته: « ‏در کنار طرح ‎اعاده اموال نامشروع مسئولین باید یه طرحی هم بدن به عنوان ‎ سلب مدرک تحصیلی نامشروع مسؤولین، مخصوص دکترنماهایی که با کپی پیست دکترا گرفتند: دکتر تقلبی‌ها. مخصوصِ همون که خودتون می‌دونید.»

امین اسدی از فعالان دانشجویی هم نوشته است: « ‏من موندم چرا اصلا طرح ‎اعاده اموال نامشروع مسئولان کشور رو مطرح کردند. درحالیکه در اصل 142 قانون اساسی داریم که از کجا آورده اید؟ همین اصل اگر انجام بشود کلی جلو افتادیم ...»

بسیاری از دانشجویان با اشتراک گذاشتن تصویر زیر بر پیگیری و اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان تاکید کرده بودند

*  «کم‌عقل» پنجاه و چهارمین توهین حسن روحانی به منتقدانش

یکی از دانشجویان هم با نام کاربری «زهرا» نوشته است: « ‏میگن چرا نمایندگان به "طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان کشور"
رای ندادند؟! شما باشی به طرحی که می‌خواد اموالتو بگیره, رای مثبت میدی؟»

امیر نجفی هم در پیامی در خصوص اظهارات اخیر روحانی علیه منتقدان نوشته است: « کم عقل پنجاه و چهارمین توهین حسن روحانی به منتقدانشه!»

علی قلهکی هم در توئیتی نوشته است: ‏« روحانی درنشست سالیانه بانک مرکزی: مخالفت با دولت، ناشی از کم عقلی است!
آقای روحانی، مابی‌سواد، کم عقل، بی شناسنامه و راهیِ جهنم! شما بعد از گذشت چندسال از مذاکره و برجام، پاسخگو باش که چرا به هواپیمای ظریف بنزین نمیدن و اسفند 96، ایران‌ بی‌سابقه‌ترین رکود سال‌های اخیر را تجربه می‌کند؟»

زینب حسنی از فعالان دانشجویی هم نوشته است: « ‏اگر جایی بگی یه مسئولی هست که میگه میشه پیامبر وامامان معصوم رو نقد کرد و همون مسئول میگه کسی که دولت رو نقد میکنه ‎ کم عقله ازت تست الکل میگیرن»

* آقای روحانی اصلا ما کم عقل! وعده‌هایی که دادید چه شد؟

یکی از دانشجویان با نام کاربری «معصومه» هم به چند مورد از وعده های روحانی مانند « ریشه‌کن کردن فقر، بهبود وضعیت رفاهی،  بالا بردن مستمری مددجویان و افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان، رفع تحریم‌ها، رفع مشکلات خوزستان، افزایش یارانه کم‌درآمدها و ایجاد اشتغال» اشاره کرده و نوشته است: « کم عقل و این حرف‌ها رو بیخیال، بگو این وعده‌ها چی شدند؟»

طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از مسائلی است که این روزها توجه بسیاری از دانشگاهیان در فضای مجازی را به خود جلب کرده و آنها از نمایندگان مجلس می‌خواهند با قدرت این طرح را پیگیری کنند.

* هدیه روحانی به موزه دورهمی!

کاربری هم با نام «دانشجوی خبرنگار» در توئیتی تصویری ساختگی از حضور روحانی در برنامه « دورهمی» را به اشتراک گذاشته و نوشته است:

«‏مدیری: به موزه ما چی هدیه می دید؟

روحانی: از مجموعه فحش‌هام به منتقدان یک کتاب نوشتن که تقدیم میکنم به موزه دورهمی!

مدیری: خیلی با ارزشه، خیلی با ارزشه»

*  وعده اشتغال و از بین بردن مشکلات اقتصادی چی شد؟

علی عباسی یکی از فعالان دانشجویی هم در خصوص خطاب قرار دادن دانشجویان معترض با عنوان « مفسد» توسط آخوندی نوشته است: « ‏وزیر مسکن هم به دانشجویانی که در مقابل محل سخنرانیش تجمع اعتراضی کرده بودند گفت شماها ‎مفسدید! وقتی رئیس جمهور منتقدان را کم عقل خطاب کند دیگر از وزیرش بیش از این انتظار نمی‌رود!»

امیر نجفی یکی دیگر از فعالان دانشجویی هم در پیامی نوشت: « ‏آقای رئیس جمهور از کم عقلی منتقدان دولت هم حرف زدی ولی آخرش نگفتی اون وعده اشتغال و از بین بردن مشکلات اقتصادی چی شد!»

بیشتر بخوانید:

واکنش‌های جالب به ماجرای «کم عقلی» روحانی+عکس

* ما ‎کم‌عقل! شما بگو 995 هزار شغل چی شد؟

یکی از دانشجویان با نام کاربری «محمد» هم نوشته است: « ‏جناب روحانی فرمودن مخالفت با دولت نشونه کم عقلی هست!
باشه بزرگوار ما ‎کم‌عقل، شما بگو 995 هزار شغل چی شد؟»

* کاش زیباکلام یادش می‌آمد مقابل سر در دانشگاه تهران فریاد زد خیلی مردی دکتر رهبر!

وحید شورابی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هم در توئیتی به اظهارات صادق زیباکلام در خصوص رئیس دانشگاه آزاد اشاره کرده با اشتراک گذاشتن تصویری از یک مصاحبه، نوشته است: « کاش زیباکلام یک ارزن ... داشت و می‌گفت فرهاد رهبر سال92 نزد دادستانی وثیقه 50 میلیونی گذاشته تا زیباکلام به زندان نرود!کاش یادش می‌آمد بعد از رهایی از زندان وقتی به سر در دانشگاه تهران رسید فریاد زد خیلی مردی دکتر رهبر! »

* اینجا کسی هشیار نیست...

امین پویان‌راد عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت هم در پیامی با هشتگ کم عقل نوشته است: « باید حد زند هشیار مردم، مست را ..... هوشیاری بیار، اینجا کسی هشیار نیست...»

وی در پیام دیگری تاکید کرده است: « اگه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین کشور  به سرانجام برسه می‌شه امیدوار بود مشکل ازدواج جوانان مرتفع بشه، واقعا دختر دهه شصتی صفدر حسینی با امضا این طرح می‌تونه خودش رو ثابت کنه و جواب جهانگیری رو هم بده»

مهدی طرفی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی هم نوشته است: « به سلبریتی ها پیشنهاد می‌کنم که من بعد بجای استفاده از هشتگ پشیمانم از هشتگ کم عقلم استفاده کنند چراکه آزموده را دوباره آزمودند....»»

* اعتراض به نحوه نشست وزیر خارجه فرانسه در مقابل روحانی!

بسیاری از دانشگاهیان با به اشتراک گذاشتن تصویر زیر به نحوه نشستن وزیر خراجه فرانسه در مقابل روحانی اعتراض کرده بودند، مهدی در همین رابطه نوشته که « رفتارهای برخی دولتمردان، غربی ها را گستاخ کرده است»

اعتراض دانشگاهیان به نحوه نشستن وزیر خارجه فرانسه

* احتمالا «لودریان» از فرانسه اومده روز درختکاری برامون نهال بکاره!

یکی از دانشجویان هم با نام کاربری « برگ پائیز» در توئیتی نوشته است: « مسئولامون میگن وزیر خارجه فرانسه برای بحث موشکی نیامده!، برای مکمل زدن به برجام نیامده!، برای محدود کردن فعالیت منطقه ایمون هم نیامده! یحتمل ایشون از فرانسه پا شده اومده روز درختکاری  برامون نهال بکاره بره!»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • قربانی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    19 0
    اگر انقلابی نیستید لااقل دیپلمات باشید! پس از پایان دیدار، وقتی ولایتی و کوفی عنان به رسم دیپلماتیک دست می‌دهند، کوفی عنان در حرکتی خارج از عرف دیپلماتیک، دست چپ خودش را در جیب خود میکند. ولایتی هم در پاسخ، بلافاصله دست چپش را در جیب می‌کند و لبخند می‌زند تا اقدام خارج از عرف دیپلماتیک عنان، بی‌پاسخ نماند. دو عکس ِ قبل و بعد از حرکت ولایتی را اینجا http://bit.ly/1fpPiuw ببینید و به چهره عنان دقت کنید :)
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    0 14
    این طور نشستن نشانه بی احترامی کردن نیست ، فرمشون اینجوریه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس