شکایت ایران از آمریکا در سازمان ملل متحد/باشگاه خبرنگاران/
 
محمد خزایی،نماینده ایران در سازمان ملل متحد نامه شکایت آمیزی را به رییس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد راجع به نقض حریم هوایی ایران توسط آمریکا ارسال کرد.
بنابراین گزارش،خزایی در نامه خود نوشته است:دولت من تاکید می کند که نقض آشکار هوایی ایران اقدامی تحریک کننده و خصمانه بر علیه کشور بوده و با قوانین بین المللی و بویژه منشور سازمان ملل متحد مغایرت دارد.
 
 

مهلت یک هفته‌ای لاریجانی به احمدی نژاد/فارس/
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور با اشاره به مصوبه دولت در خصوص«تعیین تعرفه صدور گواهی الکترونیکی (CMU)»، اخذ وجه توسط «مرکز ریشه» به عنوان دستگاه اجرائی ذیربط را مغایر قانون اعلام کرد.
 

حمایت ‌مجلس‌ از اژه‌ای‌ در مقابل جریان ‌انحرافی/فارس/
اقشار مختلف مردم و همچنین کارشناسان قضایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور مداوم اعتماد و حمایت خود را از رسیدگی قاطعانه دستگاه قضایی و همچنین رئیس قوه‌قضاییه و محسنی‌اژه‌ای ناظر ویژه دستگاه قضایی در این پرونده اعلام کرده‌اند و حالا نوبت دستگاه قضایی است که باید با اقدامی انقلابی، پاسخی قاطع و در خور این اعتماد به مردم و مسئولان بدهد.
 

رابين‌هود را از دلواري‌ها بيشتر مي‌شناسيم/ایسنا/

تعدادي از بازي‌سازان ايراني كه در چهارمين دوره از نمايشگاه بازي‌هاي رايانه‌اي خاورميانه در امارات متحده عربي حضور داشتند، حمايت نهادهاي دولتي از اين بخش تركيبي هنر ـ صنعت ـ سرگرمي يعني بازي(گيم) را خواستار شدند.
 

تکذیب خبر نصب دوربین مدار بسته در مدارس /مشرق/
فاطمه قربان ضمن تكذيب خبری مبني براينكه دوربين هاي مدار بسته در مدارس نصب خواهد شد، اظهار كرد : اين وزارتخانه هيچ برنامه و سياستي براي نصب دوربين هاي مدار بسته در كلاسهاي درس مدارس ندارد و خبر مذكور را تكذيب مي كنم .
 

«مامور آمریکایی» ربوده شده در کیش کجاست؟/تابناک/
چند سال پس از گم شدن «رابرت لوینسون »یکی از ماموران باز نشسته «اف بی آی » ، در جزیره کیش در ایران ، مقامات آمریکایی می گویند هنوز نمی دانند که وی کجاست و توسط چه کسانی به گروگان گرفته شده است ، با این حال گفتگو های فشرده دیپلماتیک درباره سرنوشت وی در حال انجام است .
 
بی حرمتی شبکه عراقی به عاشورا /رسا/
حجت الاسلام سید علی العلاق، رئیس کمیسیون اوقاف و امور دینی پارلمان عراق در مصاحبه با خبرنگاران، اقدام شبکه ماهواره ای السومریه این کشور مبنی بر پخش ترانه و رقص در شب عاشورا را موجب برانگیخته شدن احساسات ملت مسلمان عراق توصیف کرد.
وی در این باره گفت: آنچه در شب عاشورا از شبکه السومریه پخش شد مرا به شدت آزار داد و احساسات ملت عراق که با مذاهب و قشرهای مختلف در شب عاشورا به سوگواری و عزاداری شهادت اباعبدالله (ع) پرداختند را برانگیخت.
 

اروپا در آستانه تقسیم/مشرق/
خبرنگار شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار در بروکسل بلژیک در ارتباط زنده تصویری با این شبکه از احتمال سه تکه شدن کشورهای اروپایی پس از نشست بروکسل خبر داد.
 

خروج‌اخوان‌المسلمون‌از مجلس‌مشورتی‌نظامیان/فارس/
حزب "آزادی و عدالت" با کناره گیری از شرکت در مجلس مشورتی شورای نظامی اعلام کرد که این مجلس به دنبال تدوین قانون اساسی بر خلاف روند دموکراتیک کشور است که در اصل باید بر عهده پارلمان منتخب مردم باشد.
 

یارانه بخش تولید نقدی پرداخت نمی شود/ایرنا/
سخنگوی طرح تحول اقتصادی گفت: یارانه بخش تولید به صورت نقدی به واحدهای تولیدی پرداخت نمی شود.
وی افزود: این امر به معنای آن نیست كه از واحدهای تولیدی حمایت نمی شود، بلكه حمایت های لازم از این بخش صورت می گیرد.
 

ممنوعیت‌ثبت‌نام کنکور91برای برخی داوطلبان/فارس/
داوطلبانی که از سال تحصیلی 64-63 به بعد، 2 نوبت در کنکور پذیرفته شده‌اند، حق ثبت‌نام و شرکت در کنکور 91 را ندارند.
 

اذعان وزیراقتصاد به اشکال در اجرای هدفمندی/ایسنا/
وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اين كه معتقد نيست اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها بدون اشكال بوده تاكيد كرد: بايد بپذيريم شيوه‌هاي اداره كشور تاكنون درست نبوده ‌است و هنوز هم نياز به اصلاحات دارد.
 

زلزله به 50 کیلومتری پایتخت رسید/مهر/

زلزله ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر رودهن در 50 کیلومتری پایتخت را لرزاند.
 
دستور فروش ارز نامحدود به واردکنندگان /مهر/
 
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۰/۹/۱۳۹۰ طی بخشنامه‌ای به ۱۰ بانک کشور، مکانیزم فروش ارزهای رایج در شبکه بانکی کشور را مشخص نموده و به واردکنندگان کالا و خدمات اطمینان داده که بانکهای عامل موظف شدند ارزمورد تقاضای گروه مذکور را به هر میزان جهت مصارفی که در آینده خواهند داشت به فروش برسانند.
 

سلیمان معاون کلینتون را نپذیرفت/مهر/

حزب کنگره مردمی لبنان از اقدام "میشل سلیمان" رئیس جمهوری در نپذیرفتن معاون وزیر خارجه آمریکا و عدم دیدار با وی تمجید کرد.
 

اگر هواپیمای آمریکا جنگنده بود ایران چه می‌کرد/فارس/

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مجامع بین المللی هشدار داد اگر این هواپیما جنگنده بود، اکنون شرایط منطقه تغییر کرده بود و ما تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا را در سراسر کره زمین هدف قرار داده بودیم.
 

اولین فیلم سینمایی با موبایل توسط یک ایرانی/مشرق/

فیلم بلند زیتون به کارگردانی هومن خلیلی و توسط تلفن همراه N8 ساخته شد. این برای اولین بار است که یک فیلم بلند توسط تلفن همراه ساخته می شود.
 

آقای وزیر این نامه هم کذب است؟/مهر/
وزارت جهادکشاورزی در حالی صدور مجوز واردات مرغ توسط این وزارتخانه را تکذیب کرده است که تصویر نامه ارسالی از سوی معاون وزیر جهادکشاورزی به معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم ممانعت از واردات مرغ توسط رسانه ها منتشر شده است.
 

وضعیت دریافت یارانه برای متولدین جدید/ مهر/

سخنگوی طرح تحول اقتصادی دولت از اصلاح اطلاعات سامانه هدفمندی یارانه‌ها تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت:‌ اطلاعات سامانه طرح هدفمندی یارانه‌ها برای متولدین جدید همواره به روز می‌شود.
 

عکس/ نماز را می توان همه جا خواند
نماز گزاردن يك راننده تريلي پاكستاني در سقف تانكر تريلي
 
 
حبس ملکه به خاطر روابط نامشروع +عکس /دیلی میل/
 
مسواتی سوم پادشاه ایالت سوازیلاند در کشور آفریقای جنوبی است که او 13 همسر دارد. نوتاندو دیوبی همسر دوازدهم وی دو روز پیش طی گفت و گویی با مطبوعات آفریقای جنوبی فاش کرد که همسرش او را در کاخ اختصاصی خود زندانی کرده و به او اجازه خارج شدن از این کاخ را نمی دهد.

در همین راستا پادشاه سوازیلاند در مورد علت زندانی کردن این همسر خود گفت: او با وزیر دادگستری رابطه نامشروع داشته از همین رو باید مجازات شود. تعداد زیادی محافظ گذاشته ام که او را زیر نظر بگیرند. اکنون به جای او دارم دنبال همسر جدیدی می گردم.
 

بانگ "یاعلی" ورزشکاران خارجی در بلاروس/فارس/

برخی از ورزشکاران خارجی حاضر در رقابت‌های جام جهانی زورخانه هنگام وزنه زدن فریاد "یاعلی" سر دادند.
نکته قابل توجه در رقابت‌های صبح امروز حضور ورزشکاران خارجی و وزنه زدن آنها با الفاظی مانند "یا علی" و "رخصت" بود. با توجه به اینکه ورزش زورخانه جزء رشته‌های بومی ایران به حساب می‌آید، ورزشکاران از الفاظ ایرانی‌ها برای زدن میل‌های خود استفاده می‌کنند.
 

ماجرای نمازخوان شدن «سامی یوسف»/فارس/

سامی یوسف خواننده مسلمان اهل انگلستان از روزهای جهالت، سردرگمی و در نهایت ایمان قلبی‌اش به دین اسلام و نقش موثر خانواده «شیخ راشد الغنوشی» رهبر مسلمان تونس در این مسیر می‌گوید.
 

عکس/زشت ترین صحنه تاریخ دربی
در دربی سال 79 دو تیم استقلال و پرسپولیس در پایان بازی اتفاقات تلخ و زشتی رخ داد که باعث محرومیت چند بازیکن شد.اتفاقات از جایی آغاز شد که پرویز برومند در جریان بازی با مشت به صورت پایان رافت کوبید.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تعلیق 5 مقام چینی به علت چرت زدن/شینهوا/

دست کم 5 مقام چینی روز جمعه به سبب خواندن روزنامه و یا چرت زدن در جلسه ای رسمی در استان شانسی در شمال این کشور از سمت خود تعلیق شدند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • amin ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    مدرسه راهنمایی سما(یک)مدتهاست دوربین مداربسته داره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس