ذوب اهن

تیم‌های ذوب‌آهن و الوحده از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الوحده امارات از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولادشهر و در حضور بیش از ۲ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید تا شاگردان امیر قلعه‌نویی در گروه ‌B رقابت‌ها ۶ امتیازی شوند. با این حال به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الدحیل در رده دوم جدول باقی ماند. 

برای مشاهده خلاصه بازی اینجا کلیک کنید.

امیر قلعه‌نویی روز گذشته پیروزی در بازی با الوحده را کلید طلایی صعود نامید که اکنون این کلید در دست او و بازیکنان ذوب آهن است. الوحده امارات اکنون بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد و شانس زیادی برای صعود نخواهد داشت. هفته آینده ذوب آهن باید در امارات به مصاف این تیم برود.

داور: ادهم موخادمه

کمک داوران:احمد نادی الروالا و محمدحسن الکلف

کارت زرد: خلیل ابراهیم از الوحده

کارت قرمز:-

گل:مرتضی تبریزی دقایق ۳۴ و ۷۲

ترکیب ذوب‌آهن:

محمد رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، جیورجی ولسیانی،‌ خالد شفیعی، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی فر( از دقیقه ۷۸ مهدی رجب‌زاده)، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان،‌ کی روش استنلی

ترکیب الوحده:

محمد الشامسی، احمد رشید، خالد ابراهیم( از دقیقه ۷۷ ناصر عبدالهادی)، سالم سلطان، ریم چانگ وو، سلطان الغافری، ناصر عبدالهادی، اسماعیل مطر( از دقیقه ۶۰ محمد سلمان)، سباستیان تاگیانو، طارق احمد و بالاگ

شرح بازی:

در دقیقه ۲ بازی و با پاس زیبای میلاد فخرالدینی تیم ذوب‌آهن می‌توانست به گل برسد اما ضربه بازیکن این تیم را دروازه بان الوحده به سختی مهار کرد.

بعد از این حمله بازیکنان الوحده صاحب موقعیت روی دروازه ذوب‌اهن شدند اما ضربه بازیکن این تیم را رشید مظاهری به خوبی مهار کرد.

دقیقه۶ بازی ضربه کی‌روش استنلی در محوطه جریمه وارد دروازه الوحده شد اما داور بازی اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۳۱ ضربه سر کی‌روش استنلی در محوطه جریمه روی ارسال اوت خالد شفیعی با اختلاف کمی از کنار زمین به بیرون رفت‌.

در دقیقه ۳۴ مرتضی تبریزی با ضربه سر دروازه تیم الوحده را باز کرد.

دقیقه ۳۶ ضربه محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه را گلر الوحده از زیر تیرک به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۹ ضربه بازیکن الوحده از پشت محوطه جریمه با مهار رشید مظاهری به کرنر رفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۳ مهاجم الوحده در موقعیت تک به تک با دروازه بان ذوب آهن قرار گرفت که رشید مظاهری توانست توپ را مهار کند.

دقیقه ۵۴: پاس فخرالدینی در محوطه جریمه به بختیار رحمانی رسید که شوت این بازیکن به تیرک دروازه‌ الوحده برخورد کرد.

دقیقه ۵۶: فخرالدینی صاحب یک موقعیت گلزنی شد که شوت این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم اماراتی به بیرون رفت. بازیکن ذوب آهن در این صحنه می‌توانست بهتر کار کند و مرتضی تبریزی در موقعیت گلزنی قرار داشت اما توپ را به او پاس نداد.

دقیقه ۶۴: مرتضی تبریزی یک موقعیت گلزنی دیگر را از دست داد.

امیر قلعه‌نویی از این فرصت سوزی بازیکنان ذوب آهن بسیار ناراحت و عصبانی بود.

گل دوم ذوب آهن : دقیقه ۷۲ شوت مرتضی تبریزی از پشت محوطه جریمه با اشتباه دروازه بان دروازه‌بان الوحده همراه شد تا گل دوم سبزپوشان اصفهانی به ثمر برسد.

دیگر دیدار این گروه بین الدحیل قطر و لوکوموتیو تاشکند برگزار شد که با برتری 3-2 نماینده قطر پایان یافت تا با 9 امتیاز قاطعانه صدرنشین شود و ذوب آهن در رده دوم باقی بماند.

جدول رده بندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس