کد خبر 837632
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
دستگیری

رئیس پلیس امنیت تهران با اشاره به دستگیری اراذل معروف محله یافت آباد، گفت:عباس معروف به عیدی یکی از اراذل و اوباش محله یافت آباد که از سوی ماموران اداره عملات این پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت تهران با اشاره به دستگیری اراذل معروف محله یافت آباد، گفت:عباس معروف به عیدی یکی از اراذل و اوباش محله یافت آباد که از چندی قبل تحت تعقیب پلیس امنیت تهران بود، از سوی ماموران اداره عملیات این پلیس دستگیر شد. 

وی ادامه داد: این مجرم سابقه دار به اتهام تخریب عمدی خودروهای شهروندان، اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف در جنوب شهر، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی، مباشرت در نزاع‌های دسته جمعی، توهین و تهدید تحت تعقیب بود.

عیدی از اراذل و اوباش یافت آباد

به گفته لطفی، در بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد متهم  با  تهدید و اجبار از  نوچه های  خود کلیپ‌های غیر اخلاقی تهیه کرده و با انتشار آنها در فضای مجازی باعث هتک حیثیت آنان و جریحه دار شدن عفت عمومی شده است. 

بیشتر بخوانید:

عکس/ دستگیری سارقان متواری پایتخت

وی افزود: با دستور ویژه رئیس پلیس پایتخت مبنی بر دستگیری وی و هماهنگی‌های قضایی، با شگردهای خاص پلیسی در یکی از شهرهای حوالی تهران دستگیر و با قرار ۴ میلیارد تومانی در بازداشت است.

فیلم ضرب و شتم وحید سگی از سوی متهم

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    3 2
    خخخخخخخخخخ
    • AE ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
      2 0
      کجای این خبر خنده داربود؟؟؟میشه بگید ماهم استفاده کنیم؟!
  • AE ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    2 0
    اتلاقا خیلی طنز تلخی بود؛این با این قمه ,اونم وسط خیابون واین کثافتکاریها؛جز شلاق وسط خیابون وعرعر کردن وعین الاغ بارش کردن لیاقت نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس