کد خبر 837869
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
قتل

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت گفت: مردی ۴۲ ساله فرزند پسر ۸ ساله اش را در منزل خود به طرز فجیعی با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و خود نیز با چاقو اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ منصور حمیدوند سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت اعلام کرد: شب گذشته در تهرانسر مردی ۴۲ ساله فرزند پسر ۸ ساله اش را در منزل خود به طرز فجیعی با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و گلویش را نیز خفه کرد و خود نیز با چاقو اقدام به خودکشی کرد که به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

پدری که پسر بیمارش را کشت

فرجام جدال خونین دختر و پدر خوانده

قاتل با فرزندش زندگی می‌کرده و تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد قبل از قتل فرزندش به خانه همسر ۳۹ ساله متارکه شده اش در چند خیابان بالاتر مراجعه و وی را نیز خفه و به قتل رسانید و سپس به خانه اش مراجعه و فرزندش را کشت.

موضوع به نظر بازپرس محترم کشیک قتل رسیده و با حضور کارآگاهان تحقیقات آغاز گردید و ماموران در حال حاضر در هر دو صحنه قتل حضور دارند که اخبار در این زمینه متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سید IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    25 0
    خدا ازت نگذره.اخه مگه چه مشکلی داشته این.جنایت عظمی رو انجام داده؟خدایا در انی و کمتر از انی ما رو به حال خودمون نگذار.این جور اخبار خیلی تو روحیه ام تاثیر بدی میگذاره.
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      22 7
      خدا از آن زن نگذرد که عامل قتل و نابودی خودش و فرزندش و زندگی شوهر بعدی اش شده است - زنها بارفتارهای لات منشانه و ناشایست سعی می کنند مردهارا به واکنش خشن وادار کنند نتیجه آن می شود این
  • حمید IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    16 0
    خدا اخر و عاقبت همه رو بخیر کنه...اشرف مخلوقات چه میکنه......
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    0 6
    وای خدا زنشو کشت
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    6 0
    کسی که بچه هشت سالشون میکشه.... دیگه نمیخواد خودش و اثراتش در این دنیای هستی باقی بمونه
  • واقعیت ملتها IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    2 1
    اونکه ازاین نامرد رذل حمایت وان زن بیچاره رابد توصیف کرده است خودنیزازهمین قشر فاضلابیست که خصلت منافقین وداعشیها درسردارند کسی که فرزنذ بیمارخود رابا چاقو چاقو میکشد اشغال هست نیاز به محاکمه ندارددلسوزان وکسانیکه بنحوی برای جلوگیری ازاعدام این اشغال کدخدامنشی وواسطه گری کنند اشغالهایی هستند که به انسانبت غیرت شرف جوانمردی ووواعتقاد ندارند وخود نیز چون ان فاضلاب بیرحم ولجن وزورگو هستند ووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس