کد خبر 837508
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
استقلال و الریان

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان استقلال مراقب جوسازی و حاشیه‌پردازی العین باشند و تمرکز خود را از دست ندهند.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص دیدار استقلال برابر العین امارات گفت: بازی سختی برای آبی‌پوشان خواهد بود العین شرایط خوبی در لیگ امارات دارد و استقلال باید یک بازی منطقی را ارائه کند تا بتواند از سد سخت العین بگذرد.

وی تاکید کرد: بازی های لیگ قهرمانان با لیگ داخلی اختلاف فاحشی دارد. تیم های عربی حاضر در لیگ قهرمانان از بازیکنان خارجی باکیفیت استفاده می کنند و این می تواند برای تمامی تیم های ایرانی دردسرساز شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: آبی پوشان نتایج قابل قبولی کسب کرده و با چند پیروزی پیاپی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان از لحاظ فنی و روحی و روانی در شرایط ایده آل به سر می برند و این می تواند برای العین خطرناک باشد. البته العین میزبان است و مطمئنا از این امتیاز به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

ورمزیار تصریح کرد: بازیکنان استقلال باید به فکر حاشیه سازی العینی ها باشند و اجازه ندهند تمرکزشان در این دیدار به هم بخورد. اطمینان دارم اگر آنها نکات فنی شفر را در زمین پیاده کرده و از درگیری و حاشیه بپرهیزند به طور حتم نتیجه مورد نظر که همان کسب سه امتیاز است را به دست خواهند آورد.

وی در خصوص عملکرد مامه تیام هم گفت: او یک بازیکن کاملا حرفه ای است که حالا در استقلال خوش می درخشد و با توجه به اینکه زمان زیادی از حضورش در استقلال نگذشته اما خیلی خوب با سایر بازیکنان هماهنگ شده و مطمئنا اگر این روند ادامه داشته باشد او می تواند بهتر از این هم ظاهر شده و کمک موثری برای استقلال باشد. تیام هم در دفاع و هم در حمله به دیگر بازیکنان کمک کرده و یک بازیکن موثر برای استقلال شده است.

 وی در خصوص پیروزی آبی پوشان در دربی هشتاد و ششم هم گفت: استقلال در این دیدار حساس به سه امتیاز دست پیدا کرد، این تیم از اشتباهات تاکتیکی پرسپولیس استفاده کرد و توانست موفق باشد. شفر به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و به نقاط ضعف پرسپولیس کاملا آشنا بود و توانست از همان جا ضربه نهایی را وارد کند.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال باید هر چه زودتر قرارداد شفر و بازیکنان را تمدید کرده و با حفظ استخوان بندی استقلال و جذب بازیکنان مورد نظر شفر برای فصل آینده تیمی قدرتمند را آماده کند تا بتواند در لیگ هجدهم به قهرمانی دست یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس