کد خبر 837443
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
رمضان زاده توییتر

سخنگوی دولت اصلاحات توئیت خود در مخالفت با کم عقل خواندن رئیس جمهور به منتقدان دولت را اندکی پس از انتشار حذف کرد.

به گزارش مشرق، عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات توئیت خود در مخالفت با کم عقل خواندن رئیس جمهور به منتقدان دولت را اندکی پس از انتشار حذف کرد و سپس توئیت دیگری زد و در اصل اینکه رئیس جمهور چنین حرفی زده باشد، تردید ایجاد کرد: «می‌گویند رئیس جمهور چنین سخنی نگفته و فارس و صدا و سیما تقطیع کرده‌اند. اگر چنین است چرا تکذیب نمی‌کنند؟»

البته رمضان‌زاده اگر تردید در اصل نقل قول از حسن روحانی داشت، لازم نبود پای خبرگزاری فارس و صداوسیما را به موضوع باز کند که ادبیات روحانی را تطهیر کند یا بگوید «می‌گویند» که نشان از تردید دارد. فارس و صداوسیما مهم نیستند، وقتی رمضان‌زاده می‌توانست سایت رسمی ریاست جمهوری را باز کند و این جملات را در آن ببیند: «برخی به بهانه مخالفت با دولت به امید و آینده ملت ضربه می‌زنند که البته این اقدامات بر مبنای کم‌عقلی و کمبود عقل است وگرنه مخالفت با دولت معنایی ندارد. مبارزه با دولت به معنای مبارزه با منافع ملی و ضربه زدن به امید و اعتماد مردم است.»

رمضان‌زاده تنها فردی نیست که حتی حاضر است با تهمت به رسانه‌های دیگر و دروغ تقطیع کلام، کلام روحانی را توجیه کند. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور رسماً به میدان آمد تا کم عقلی بیان شده در سخنان روحانی را توجیه کند.

او می‌گوید: «بسیار روشن است که در جملات بعدی هم منظور ایشان دولت به معنای اعم و حاکمیتی آن و منظورشان از مخالفان، دشمنان و بدخواهان نظام است. » او توضیحات مفصلی هم می‌دهد، اما واقعیت این است که هیچ‌کدام این توضیحات جای عذرخواهی از کلام یاد شده را نمی‌گیرد و آن را هم تغییر نمی‌دهد. در هیچ جای کلام روحانی هم قرینه‌ای دال بر اینکه منظورش مخالفان نظام است، دیده نمی‌شود.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    8 0
    روحانی هیچ وقت به مخالفان نظام توهین نمیکنه تازه بهشون "مودب و باهوش" هم میگه
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    0 0
    میگن پدر بنی صدر هم مخالف دولت بوده اونزمان !
  • حسین IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    12 0
    خودکرده را تدبیر نیست اگر عقل داشتیم که ایشان رئیس جمهور نمیشد
  • رضا IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    16 0
    ولا بعد از 5سال که فاتحه مملکت روخونده میگه منتقدان یعنی مردم کم عقل هستند .البته شاید درست گفته چون فردی مثل تو رو رئیس جمهور کردن
  • رضا IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    5 0
    ولا بعد از 5سال که فاتحه مملکت روخونده میگه منتقدان یعنی مردم کم عقل هستند .البته شاید درست گفته چون فردی مثل تو رو رئیس جمهور کردن
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    13 0
    کم عقل تر اونهایی هستند که میخوان ادبیات آقای رئیس رو قایم کنند
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    15 0
    خدا رو شکر به این رئیس جمهور عقل کل و متکبر رای ندادم
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    12 0
    آخرش هرچه گفته! گفته! اما سوال آن است آیا این دوستان خبر دارند که بالاخره برجام بنزین دارد یا نه!؟
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    17 0
    آقایان بهتر نیست که به جای اینهمه آسمان و ریسمان کردن به آقای روحانی بگویید اول "اندیشه وانگهی گفتار" یا "اگر حرف نزنی نمی گویند لال است" یا" حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی آقای حقوق دان"
  • US ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    17 0
    باعقلان فهميدند كه رئيس جمهور چه گفت و منظورش از اين سخنان چيست؟ مشكلات اقتصادي كمر مردم را شكسته اما هنوز هيچ حركتي صورت نگرفته! مردم انقلابي هم آستانه ي صبرشان حدي دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس