کد خبر 837341
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
پرسپولیس

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و الوصل با پیروزی نماینده کشورمان خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف الوصل امارات رفت که نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان میدان خاتمه یافت. فرشاد احمدزاده (36) و علی علیپور (41 - پنالتی) گل‌های پرسپولیس را در این نیمه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا،  صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور.

ترکیب الوصل: یوسف الزعابی، عبدالله صالح، عبدالله جاسم، علی الانصاری، احمد عیسی ، آنتونی کاسیرس، حماد البلوشی، خلیل خمیس، حمید عبدالله، علی صالح و فاریس خلیل.

دقیقه 18: سیامک نعمتی از سمت چپ ارسال تند و تیزی به داخل محوطه جریمه داشت که ضربه سر علی علیپور در آغوش دروازه‌بان الوصل آرام گرفت.

دقیقه 20: در حالی که پرسپولیسی‌ها در موقعیت ضد حمله قرار داشتند و فرشاد احمدزاده می‌توانست وحید امیری را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کند، اما خودش اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او به مدافع الوصل برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 22: توپی که داخل محوطه جریمه الوصل روی هوا بود با ضربه قیچی برگردان فرشاد احمدزاده به بیرون رفت.

دقیقه 36: حسین ماهینی اوت بلندی را به داخل محوطه جریمه الوصل پرتاب کرد که سیدجلال حسینی با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه یوسف الزعابی فرستاد و فرشاد احمدزاده توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 40: علی علیپور داخل محوطه جریمه توسط دروازه‌بان الوصل متوقف شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند.

دقیقه 41: علی علیپور پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به وسط دروازه زد که به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • لی لی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    0 0
    واقعا پرسپولیس تو کل ایران تکه مخصوصا فرشاد❤❤❤❤❤❤❤

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس