کد خبر 837177
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
پادوانی

پادوانی مدافع برزیلی استقلال بعد از آن اتفاق سخت، این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برد. او بعد از یک عمل جراحی سخت توانست دربی را نیز از تلویزیون و در بیمارستان تماشا کند.

به گزارش مشرق، پادوانی مدافع برزیلی استقلال بعد از آن اتفاق سخت، این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برد. او بعد از یک عمل جراحی سخت توانست دربی را نیز از تلویزیون و در بیمارستان تماشا کند. با پادوانی درخصوص آن اتفاق سخت، شرایط این روزهای خودش، همدردی بازیکنان با وی و همچنین پیروزی استقلال در دربی 86 همکلام شدیم.

شرایطت چطور است؟

هنوز کمی درد دارم اما پزشکان هر روز مرا معاینه می‌کنند که جا دارد از زحمات دکترها تشکر کنم. شرایطم خیلی بهتر شده است چون من شرایطی سختی را بعد از آن اتفاق تلخ پشت‌سر گذاشتم اما خدا را شکر با پیگیری پزشکان بهتر شده‌ام.

از آن اتفاق چیزی یادت هست؟

شاید باور نکنید ولی هیچ چیزی یادم نمی‌آید. تنها چیزی که یادم می‌آید بعد از بی‌هوشی دیدن پزشکان استقلال بود که آنها ماجرا را برایم تعریف کردند؛ فکر می‌کنم خدا خیلی به من لطف داشت که شرایطم بدتر از این نشد.

خب همسرت هم به ایران آمده و پیگیر وضعیت تو است.

از اینکه او را دیدم حالم بهتر شد. واقعا جا دارد از او تشکر کنم. وقتی فهمید من در این شرایط هستم به ایران آمد و سریعا به اهواز سفر کرد تا در کنارم باشد.

دربی 86 را دیدی؟

از مسوولان بیمارستان خواستم که در اتاقم تلویزیون بگذارند تا بتوانم دربی را تماشا کنم. البته قبل از آن پزشکان گفتند به خاطر هیجان بالا، دربی را تماشا نکن اما بالاخره توانستم آنها را راضی کنم تا دربی را تماشا کنم. خداراشکر توانستیم در این بازی حساس به پیروزی رسیده و سه امتیاز را کسب کنیم.

این روزها با بازیکنان استقلال در تماس هستی؟

از طریق اینترنت با استقلالی‌ها در تماس هستم. قبل از بازی که با آقای شفر صحبت می‌کردم، به او گفتم استقلال امروز برنده می‌شود. هنگامی که دیدم بازیکنان در حال گرم کردن، عکس مرا زیر پیراهن خودشان نشان می‌دهند احساس غرور کردم و خوشحالم که در استقلالی حضور دارم که هم هواداران و هم بازیکنان پیگیر وضعیتم بودند و کنارم حضور داشتند.

حتی بعد از بازی شجاعیان و رحمتی پیراهن تو را در دست داشتند.

این حرکت آنها مرا سورپرایز کرد. تصاویر را دیدم؛ شاید باور نکنید اما یک لحظه احساس کردم خودم در چمن ورزشگاه آزادی حضور دارم. حتی بعد از بازی هم بازیکنان از طریق اینترنت با من تصویری صحبت کردند. خیلی خوشحالم که در یک تیم بزرگ این همه بازیکن بامحبت حضور دارند. همین که آنها به یادم بودند برایم کافی است.

دوست نداشتی در دربی بازی کنی؟

هر بازیکنی دوست دارد در دربی حضور داشته باشد. من هم دوست داشتم در دربی بازی کنم اما فکر می‌کنم قسمت این بود که نباشم. دوست داشتم در شاد کردن هواداران استقلال سهمی داشته باشم.

استقلال فردا یک دیدار سخت مقابل العین امارات دارد.

مطمئن باشید استقلال مقابل العین پیروز خواهد شد تا آن شکست تلخ فصل گذشته را جبران کند. درست است که ما فصل قبل با یک نتیجه سنگین مقابل این تیم شکست خوردیم اما آن یک اتفاق و حادثه بود و دیگر تکرار نخواهد شد.

چه زمانی به تهران منتقل خواهی شد؟

درست است که جراحی اول روی گردنم انجام شده اما قرار است جراحی دوم هم روی جمجمه‌ام صورت بگیرد. قرار است پزشکان در این خصوص تصمیم‌گیری کنند که این عمل در تهران صورت بگیرد یا در اهواز.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس