ذوب آهن

روز سه‌شنبه تیم ذوب آهن اصفهان در بازی سوم خود در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الوحده امارات است.

به گزارش مشرق، تیم ذوب آهن اصفهان بعد از پیروزی مقابل لوکوموتیو تاشکند به رده دوم جدول گروه صعود کرد و روز سه‌شنبه شانس صدرنشینی را هم در این گروه دارد به شرطی که شاگردان قلعه‌نویی بتوانند در خانه از الوحده امارات ۳ امتیاز را بگیرند. الوحده در رده دوم لیگ امارات است ولی در آسیا خوب نتیجه نگرفته است. الوحده در بازی اولش ۵ گل از لوکوموتیو تاشکند خورد و در بازی دوم هم بازی را به الدحیل قطر واگذار کرد. این مسابقه برای تیم اماراتی حکم مرگ و زندگی دارد. 

ذوب آهن هم که در رده دوم لیگ برتر ایران است بازی دشواری مقابل این تیم اماراتی دارد هرچند الوحده در آخرین بازی خود در لیگ امارات ۶ بر ۲ مقابل العین شکست خورده است.

قطعا قلعه‌نویی تیمش را با ترکیبی هجومی به مصاف حریف می‌فرستد زیرا مساوی خیلی برای ذوب آهن نتیجه مطلوبی در خانه نیست. ذوب آهن با پیروزی در این مسابقه شانس خود را برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا بیشتر خواهد کرد.

یک مربی رومانیایی هدایت این تیم را برعهده دارد ولی این تیم در آسیا هنوز امتیازی نگرفته و در ته جدول گروه قرار دارد. الوحده با ۸ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع گروه را در اختیار دارد.

برنامه بازی‌های گروه B

سه ‌شنبه ۱۵ اسفند ۹۶

ذوب آهن ایران - الوحده امارات ساعت ۱۶

الدحیل قطر- لوکوموتیو تاشکند  ساعت ۱۸:۳۰

جدول گروه B

۱- الدحیل قطر ۶ امتیاز

۲- ذوب آهن ایران ۳ امتیاز

۳- لوکوموتیو تاشکند ۳ امتیاز

۴- الوحده امارات بدون امتیاز

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس