کد خبر 837035
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
باران شدید و آبگرفتگی معابر در همدان

احد وظیفه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: امروز و در ساعات آتی شاهد افزایش 6 تا 10 درجه‌ای دما در سواحل خزر خواهیم بود که وزش باد جنوبی نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش مشرق، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در اواخر وقت امروز موج بارشی وارد کشور می‌شود، گفت: رشد ابر، وزش باد و بارش باران از جمله پیامدهای این سامانه بارشی است؛ تا پایان هفته نیز نیمه شمالی کشور با موج‌های خفیف بارشی مواجه می‌شوند.


احد وظیفه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: امروز و در ساعات آتی شاهد افزایش 6 تا 10 درجه‌ای دما در سواحل خزر خواهیم بود که وزش باد جنوبی نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز موج بارشی وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: این موج بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود که بخشهای عمده‌ای از نیمه غربی، دامنه‌های البرز مرکزی و مرکز کشور را با وزش باد شدید و بارش پراکنده باران مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید:



مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز دوشنبه نیز برخی مناطق غرب، شمال غرب، البرز مرکزی و نواحی شمالی کشور با رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران مواجه می‌شوند؛ جریان‌های خنک شمالی نیز از عصر فردا وارد کشور می‌شود و بخش‌هایی از سواحل خزر و نیمه شمالی را با کاهش محسوس دما و بارش‌ باران مواجه می‌کند.

وی افزود: طی روز سه‌شنبه نیز بارش باران در استان‌های ساحلی خزر، بخش‌های غربی، زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور به‌وقوع می‌پیوندد همچنین موج‌های ضعیف بارشی دیگری نیز تا پایان هفته نیمه شمالی کشورمان را تحت تاثیر قرار می‌دهند که پیامد آنها نیز بارش‌های خفیف باران است.

وظیفه، شهرکرد با چهار درجه زیر صفر را سردترین و اهواز با 28 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 19 درجه بالای صفر رسید که تغییرات محسوسی در روزهای آتی رخ نمی‌دهد.

وی افزود: آسمان تهران نیز طی دو روز آینده در اواخر وقت با رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران مواجه می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس