کد خبر 836938
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
بارسلونا

بارسلونا و اتلتیکومادرید دیداری حساس را برگزار می‌کنند که برنده آن گاهی بلند در راستای رسیدن به قهرمانی لیگ فوتبال اسپانیا برخواهد داشت.

به گزارش مشرق، در دیداری حساس قرار است دو تیم فوتبال بارسلونا و اتلتیکومادرید امروز (یکشنبه) در نیوکمپ مقابل یکدیگر قرار گیرند، تیم‎های اول و دوم جدول رده‎بندی لیگ اسپانیا. به همین دلیل خیلی‎ها این بازی را فینالی زودرس که مشخص کننده تکلیف قهرمانی اسپانیا است، می‎دانند.

در ابتدای فصل هیچ کس از بارسلونای ارنستو والورده انتظار چنین جایگاه و کسب چنین نتایجی را نداشت. این تیم حتی در ایام کریسمس توانسته بود فاصله‏اش را با رقبا تا حد زیادی افزایش دهد. اما از آن زمان اتلتیکومادرید هم عملکرد فوق‎العاده‎ای داشته است. پیوستن دیگو کاستا به این تیم روحیه و انگیزه‎ای مضاعف بخشیده است و تغییر در نتایج به وضوح مشهود بوده است.

۵ ماه پیش همه آماده بودند قهرمانی بارسلونا که ۱۱ امتیاز با تیم دوم فاصله پیدا کرده بود را جشن بگیرند، اما داستان کاملا متفاوت شد. حالا تشک‏سازان با انگیزه بی‎نظیر راهی کاتالونیا می‏‎شوند تا مقابل شاگردان والورده قرار گیرند.

این بازی در واقع همان فینال زودرس است و فرش قرمزی برای قهرمان اسپانیا. در حال حاضر تیم سوم جدول رده‏بندی رئال مادرید است که ۵۴ امتیاز از ۲۷ بازی دارد و به واسطه فاصله زیاد با دو تیم اول و دوم شانس کمتری برای قهرمانی دارد، اما بارسلونا صدرنشین با ۲۶ بازی ۶۶ امتیازی است و اتلتیکومادرید با همین تعداد بازی ۶۱ امتیاز دارد. این یعنی در صورت رسیدن اتلتیکو به پیروزی فاصله بین دو تیم به عدد ۲ می‎رسد و کار برای آبی و اناری‌ها بسیار خطرناک خواهد شد.

دو تیم ساعت ۱۸:۴۵ امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس