کد خبر 836854
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
فدراسیون تیراندازی با کمان

مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی در اصفهان برگزار شد که این مجمع دارای حواشی زیادی بود.

به گزارش مشرق، مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی در اصفهان و با حواشی فراوان برگزار شد که سناریوی مهندسی انتخابات را بیش از پیش پررنگ کرد.

این مجمع با حضور روسای هیئت‌ها و با هزینه‌ای بالاتر از حد نرمال و با دست و دلبازی معاون همگانی وزارت ورزش به عنوان رئیس مجمع برگزار شد؛ مجمعی که مانند مجامع گذشته و بر خلاف انتظارات با ریاست شعبانی‌بهار انجام شد. با توجه به حساسیت‌های اخیر در فدراسیون تیراندازی با کمان در این مدت بیشتر از معاون ورزش قهرمانی که متولی اصلی امور این فدراسیون است، حضور شعبانی‌بهار به عنوان معاون ورزش همگانی و البته گزینه احتمالی ریاست فدراسیون جای سوال دارد.

دست و دل‌بازی وزارت ورزش و قول پرداخت 5 میلیون تومان به هیئت‌ها در آستانه انتخابات و نقل آن در مجمع توسط شعبانی‌بهار نیز در جای خود جای سوال دارد.

رابطه نزدیک شعبانی‌بهار و محمدعلی شجاعی نیز حکایت از حمایت‌های همه جانبه سرپرست فعلی فدراسیون یعنی شجاعی را از گزینه وزارت ورزش دارد و با توجه به نفوذ شجاعی در بین هیئت‌ها به نظر می‌رسد که شعبانی‌بهار برای نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان کار چندان سختی ندارد اما نکته قابل تامل اینجاست که آیا با حضور گزینه مورد نظر شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان از نفوذ و قدرت شجاعی در فدراسیون کاسته خواهد شد و آیا دوره مدیریت‌های ناکارآمد در این فدراسیون به پایان خواهد رسید؟

مشکلات شدید مالی فدراسیون و مطالبه وجه از خانواده تیراندازان جهت اعزام به مسابقات و در نتیجه نتایج نا امیدکننده کامپوند و ریکرو در بخش بزرگسالان در مسابقات اخیر و به خصوص در آمریکا ضمن تائید ناکارآمدی استراتژی‌های مدیریت فدراسیون نگرانی‌های زیادی را در عملکرد این رشته در بازی‌های آسیایی جاکارتا ایجاد کرده است.

حالا باید دید آیا محمدعلی شجاعی که در دوران ریاستش همواره چندین هندوانه را در دست داشته و از مدیران علاقه مند به داشتن چند شغل محسوب می‌شود، این بار در مسند سرپرست فدراسیون بالاخره پروژه برگزاری انتخابات فدراسیون را به پایان می‌رساند و گزینه مورد تائید خود را در فدراسیون قرار می‌دهد یا اینکه وعده برگزاری انتخابات تا 3 ماه آینده باز هم به بهانه‌های مختلف به تعویق خواهد افتاد.

باید تا 14 اسفند ماه و پایان مهلت ثبت نام از کاندیداها منتظر ماند تا پس از اعلام اسامی کاندیداها طرحی کلی از آنچه قرار از در این رشته اتفاق بیفتد قابل ترسیم باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس