کد خبر 835978
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
 اسکناس‌های جدید

با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در حال حاضر ذخایر اسکناس و ایران‌چک بانک مرکزی از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین وجوه نقد مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

به گزارش مشرق،‌ به مناسبت عید نوروز بانک مرکزی، اقدام به توزیع اسکناس نو در سراسر کشور از طریق شعب منتخب بانک‌های عامل می کند. بر این اساس، توزیع اسکناس نو در استان تهران که از روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود با مشارکت بانک‌های عامل و از طریق ۷۰ شعبه منتخب مستقر در نقاط مختلف استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طرح ویژه بانک مرکزی برای اسکناس‌های جدید

تصویر واقعی پشت اسکناس 2 هزار تومانی را ببینید

آنگونه که بانک مرکزی اعلام کرده، توزیع اسکناس نو در سایر استان‌ها تحت نظارت ناظران پولی بانک مرکزی مستقر در مراکز استان‌ها و از طریق شعب منتخب تعیین شده انجام می شود.

در عین حال، اسکناس‌هایی که توزیع خواهد شد از نوع یک هزار تومانی، دو هزار تومانی و پنج هزار تومانی است، ضمن آنکه توزیع اسکناس ۱۰هزارتومانی و ایران‌چک ۵۰ هزار تومانی نیز که از اوایل اسفند ماه در بین بانک‌ها آغاز شده در روزهای پیش‌رو بیشتر شده و از طریق شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در حال حاضر ذخایر اسکناس و ایران‌چک بانک مرکزی از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین وجوه نقد مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    0 0
    واقعا چه اصراری داریم اسکناس تو این سایز و ابعاد بزرگ چاپ کنیم ؟ هم هزینه چاپ و تولید بالا می ره هم حفظ و نگهداری پول برای مردم سخت تر و طبیعتا زودتر هم از بین می رن یه نگاهی به پول های کشورهای دنیا بیاندازید یکم سلیقه خرج کنید
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    0 0
    من هیچوقت عیدی نگرفتم به کسی هم عیدی نمیدم.
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
      1 0
      عیدی دادن و عیدی گرفتن یه رسم قشنگه مهم نیست این عیدی چقدر ارزش مادی داره....من هنوز ده تومنی هایی رو که از پدر، عمو و پدربزرگم گرفتم دارم و با دیدنشون یاد اونا تو دلم زنده میشه ....این سنت و خاطرات قشنگ رو از بچه هات دریغ نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس