کد خبر 835721
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
توییتر رشت الکتریک - کراپ‌شده

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه اسناد مثبته نشان می دهد وابستگان درجه یک مسئولان کشوری به خرید این کارخانه اقدام کردند، ادامه داد: تمام کارخانه را خوردند و تنها زمین آن باقی ماند.

به گزارش مشرق، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده که در واگذاری ها و کاهش حجم دولت دقت لازم انجام نشده و بعضا بیت المال حیف  و در برخی جاها میل شده است، گفت: نمونه بارز  این موضوع رشت الکتریک است که با برندهای خارجی مطرح در صنعت الکتریک رقابت می کرد که از جمله می توان به برند دلند آلمان اشاره کرد.

در همین رابطه:

واکنش کاربران فضای مجازی به واگذاری رشت الکتریک

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ایرانی ها همیشه رشت الکتریک را به دلند آلمان ترجیح می دادند، افزود: متاسفانه این کارخانه که یکی از بهترین کارخانه های صنعتی دنیا بود و حتی صادرات محصول داشت، ارزآور بود و خوب کار می کرد در اولویت اول واگذاری قرار گرفت.

وابستگان درجه یک مسئولان کشوری رشت الکتریک را خریدند

 جعفرزاده با اشاره به اینکه اسناد مثبته نشان می دهد وابستگان درجه یک مسئولان کشوری به خرید این کارخانه اقدام کردند، ادامه داد: تمام کارخانه را خوردند و تنها زمین آن باقی ماند و اگر این زمین قابل خوردن و بردن بود نیز این کار را انجام می دادند، البته در حال حاضر اخبار واصله حکایت از این دارد که برای زمین این مجموعه نقشه های شومی کشیده اند اما مردم ، نمایندگان آنها و مسئولان اجازه نمی دهند که زمین رشت الکتریک به تاراج برود.

وی با بیان اینکه کارگران رشت الکتریک پس از دو دهه مطالباتی از مسئولا کشوری دارند که مطالبات آنها پرداخت نشده است، یادآور شد: فازغ از همه اینها این برند که متعلق به مردم رشت بود به یغما رفت، لذا امیدوارم که این اخبار شنیده شده دروغ و خلاف واقع باشد و اگر واقعیت دارد انتظار می رود دادستان به عنوان مدعی العموم ورود کند و اجازه چنین کاری را ندهد.

در همین رابطه:

«رشت الکتریک» را بالا کشیدند برای استادیوم و حجاب سناریو می‌سازند

در واگذاری ها ابتدا کارخانه هایی که لقمه چربی هستند بالا کشیده می شوند

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: رشت الکتریک می تواند تجربه خوبی برای سایر واگذاری ها باشد، چراکه در واگذاری ها ابتدا کارخانه هایی که لقمه چربی هستند بالا کشیده می شوند و اکنون تنها زیانده ها در دست دولت است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه صنایع خوبی در رشت و گیلان وجود داشت که این صنایع خوب که آلایندگی محیط زیستی نداشته، ارزآور و اشتغال زا بود نابود شد، ادامه داد: در حال حاضر با مسئولان مکاتبه کرده ایم که این زمین از دست نرود، چراکه این زمین کاربری صنعتی دارد و نباید اجازه تجاری سازی و مسکونی به آن داده شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این زمین در یکی از بهترین نقاط رشت واقع شده که با توسعه شهری ارزش افزوده آن بالاتر رفته و به تبع آن با ارزش افزوده بالا همه متقاضی این زمین شده اند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    35 4
    اصلاح طلبان با گرسنه کردن مردم بخاطر گرانی بسیار شدید خودشون هزار میلیارد هزار میلیارد کوفت زهرمار میکنن . مرگ بر اصلاح طلبان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس