کد خبر 835683
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
محاصره یک روستای فلسطینی ازطریق جاده‌کشی

رژیم صهیونیستی در ادامه اشغالگری خود در کرانه باختری، مقداری از اراضی روستای «بورین» در جنوب نابلس را مصادره می‌کند تا جاده‌ای برای یک شهرک‌ صهیونیستی بسازد.

به گزارش مشرق، نهاد «امور مدنی» رژیم صهیونیستی وابسته به اداره هماهنگی امور دولتی در کرانه باختری که از نهادهای زیر مجموعه وزارت جنگ این رژیم است که وابسته به اداره هماهنگی امور دولتی در کرانه باختری می‌باشد، رسماً به فلسطینی‌های ساکن روستای «بورین» اعلام کرد قصد جاده‌کشی برای شهرک صهیونیستی «براخا» در جنوب نابلس را دارد.

«غسان دغلس» مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری به خبرگزاری «معا» گفت: اسرائیل بنا دارد 24 دونم (هر دونم هزار متر) از اراضی روستای بورین را برای ایجاد این جاده مصادره کند.

اسناد این تصمیم رژیم صهیونیستی

دغلس افزود؛ اجرای این تصمیم بدان معناست که روستای بورین از تمام جهت‌ها محاصره می‌شود علاوه اینکه ممنوعیت ساخت و ساز در کنار خیابان اصلی روستا به معنای مصادره صدها دونم اراضی زراعی شهروندان و منع توسعه عمرانی روستاست.

اسناد این تصمیم رژیم صهیونیستی

خبرگزاری معا ششم ماه جاری (اسفندماه) اعلام کرد به اسنادی از یک طرح اسرائیلی در ارتباط با سناریوهای «کشور واحد» دست یافته که نشان می‌دهد این رژیم دنبال یک کشور با 30 استان است که 20 استان آن صرفا متعلق به صهیونیست‌ها باشد

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس