علی علیپور

علی علیپور که پیش از این دوبار موفق به باز کردن دروازه تیم استقلال شده قطعا در دربی 86 هم تلاشش را برای تکرار گلهای قبلی به کار می بندد.

سرویس ورزش مشرق – بین همه بازیکنانی که در دربی 86 به میدان می روند تنها یک بازیکن توانسته به تنهایی دو بار دروازه استقلال را باز کرده و این تیم را شکست بدهد.

علی علیپور مهاجم مازندرانی پرسپولیس ابتدا در دربی 80 و در اردیبهشت سال 1394 توانست با ضربه سر تک گل سه امتیازی تیمش را روی ارسال زنده یاد هادی نوروزی به ثمر برساند.

علیپور در چهارم آبان سال جاری و در دربی 85 نیز بار دیگر این بخت را داشت که با یک ضربه پنالتی با خطایی که روی خودش انجام شده بود دوباره دروازه استقلال را باز کند و بازی هم با همان یک گل و سه امتیاز به سود پرسپولیس تمام شود.

علیپور تا امروز به وحید طالب لو و سید حسین حسینی دو تن از دروازه بانان بزرگ سالهای اخیر استقلال که در برهه هایی لقب عقاب را هم از طرفداران تیم شان گرفته اند گل سه امتیازی زده و این بار با مهدی رحمتی روبروست و قطعا از این بابت انگیزه های زیادی برای هت تریک در گل های سه امتیازی و یا شکست دادن دروازه بانان بزرگ تاریخ باشگاه استقلال دارد.

دربی 86 از ساعت 15:45 فردا پنجشنبه در استادیوم آزادی آغاز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    5 0
    علی علیپور همیشه یاد شهدا رو بعد از گل زدن زنده نگه میداره. شیر مادرت حلالت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس