ترامپ

مقامات شبکه اجتماعی فیس بوک می‌گویند که ترامپ برای جلب نظر رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بیشتر از رقیبش کلینتون در این شبکه اجتماعی هزینه کرده بود.

به گزارش مشرق به نقل از سی ان بی سی، یکی از مدیران اجرایی شرکت فیس بوک که مدیر بخش تبلیغات این شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا بود می‌گوید که دونالد ترامپ بیشتر از هیلاری کلینتون برای جلب نظر رای دهندگان در فیس بوک هزینه کرده است.

آندور بوثوورث افزود: بعد از بحثها و گفتگوهایی که با مقامات شرکت داشتیم تصمیم گرفتیم مقایسه هزینه‌های تبلیغاتی میان ترامپ و کلینتون بر روی پلتفرم فیس بوک را منتشر کنیم. 

طبق جدولی که فیس بوک منتشر کرده است، در طول دوره انتخابات کمپین ترامپ به ویژه در هفته پایانی منتهی به روز رای گیری بیشتر از کمپین کلینتون در فیس بوک هزینه کرده و به ازای هر پست در این شبکه اجتماعی برای اثر گذاری روی مخاطبان یک و نیم برابر پول بیشتری خرج داده است.

با این حال رسانه‌های آمریکایی پیش از این گفته بودند که هزینه‌های تبلیغاتی ترامپ بسیار کمتر از کلینتون بوده است.

روزنامه واشینگتن پست در این باره گزارش داده: هزینه تبلیغات ترامپ بسیار کمتر از هزینه تبلیغات رقیبش هیلاری کلینتون است.

آخرین تخمینی که از هزینه های هنگفت نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ صورت گرفته نشان می دهد این انتخابات حدود ۲.۶۵ میلیارد دلار برای مردم آمریکا هزینه داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس