کد خبر 835446
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کشتی فرنگی

نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از صبح امروز در 5 وزن اول در بیشکک قرقیزستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که بهنام مهدی‌زاده با غلبه بر تمام رقبا و پیروزی در فینال به مدال طلا دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده در دور نخست موفق شد سونودا از ژاپن را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کند. وی در دور دوم هم با نتیجه 5 بر صفر ناوین از هند را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. مهدی‌زاده در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر 4 ژیائومینگ نای از چین را شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر یک مقابل مامیجان عبداله‌یف به برتری دست یافت و قهرمان شد.

پیش از این محمدعلی گرایی به مدال نقره وزن 77 و حسین نوری به طلای 87 کیلوگرم دست یافته بودند.

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری دور اول با نتیجه 7 بر 3 مغلوب راجیندر از هند شد که باتوجه به شکست حریف هندی در دور دوم خدری از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم کرامت عبدولی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب مغلوب میرامبک آیناگولوف، دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان شد که با توجه به شکست حریفش در دور بعد وی نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

 بدین ترتیب پرونده فرنگی‌کاران کشورمان در 5 وزن نخست با کسب ۲ مدال طلا و یک نقره بسته شد. رقابت‌های ۵ وزن دوم از ساعت 8 صبح فردا آغاز خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس