کشتی فرنگی

نمایندگان کشورمان در صبح روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صاحب 5 پیروزی و 2 شکست شدند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در 5 وزن اول در بیشکک قرقیزستان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری دور اول با نتیجه 7 بر 3 مغلوب راجیندر از هند شد که باتوجه به شکست حریف هندی در دور دوم خدری از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم کرامت عبدولی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب مغلوب میرامبک آیناگولوف، دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست موفق شد ماکسات یرژپوف، قهرمان آسیا از قزاقستان را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کند. وی در دور دوم نیز در کمتر از 2 دقیقه حسن‌اُف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. گرایی برای حضور در فینال باید به مصاف شوهی یابیکو از ژاپن برود.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری پس از یک دور استراحت، علی الطالبی از عراق را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی برای حضور در فینال به مصاف فی پنگ، دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین می رود.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده در دور نخست موفق شد سونودا از ژاپن را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کند. وی در دور دوم هم با نتیجه 5 بر صفر ناوین از هند را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. مهدی‌زاده برای حضور در فینال با ژیائومینگ نای از چین مبارزه خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس