کد خبر 835264
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
الحوثی

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد که صلح با افزایش تحریم ها محقق نخواهد شد و تصویب پیش نویس قطعنامه روسیه در خصوص یمن شکست سیاسی برای متجاوزان آمریکایی سعودی است.

به گزارش مشرق، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با بیان اینکه با تشدید تحریم ها صلح حاصل نخواهد شد در حساب توئیتری خود در واکنش به تصویب قطعنامه پیشنهادی روسیه در خصوص تمدید تحریم تسلیحاتی یمن در شورای امنیت گفت: تصویت این قعطنامه و اقدام روسیه در استفاده از حق وتو در واقع شکست سیاسی تجاوز آمریکایی سعودی علیه یمن و آغازی جدید برای از بین بردن هیمنه و تسلط آمریکا بر اوضاع یمن محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه افزود: این اقدام نشان دهنده دروغ بودن گزارش غیر حرفه ای به اصطلاح گروه کارشناسی است. آنها در انتظار امروز بودند اما با پولهای خود تنها شکست سیاسی در برابر دیدگان جهانیان برای خود خریدند. این شکست نتیجه جنایات آنها در حق ملت تحت محاصره یمن است.

جلسه شورای امنیت روز گذشته با دستور کار بررسی وضعیت و تمدید قطعنامه تحریم تسلیحاتی یمن برگزار شد، روسیه قطعنامه ضد ایرانی پیشنهادی از سوی انگلیس را وتو کرد و قطعنامه پیشنهادی روسیه به تصویب رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد رنجبر AE ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
    0 9
    بازن منافع روسها ایجاب کرد وتو کنند..کجا بودن زمان تحریما
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
      3 0
      انقد شماها اون موقع از روسیه انتقاد کردید که لج کرد یادتون رفته هعی از ترکمنچای صحبت میکردید همه کشورها همه جا حواسشون هست کور نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس