مصدومیت نیمار

از سایه مسی خارج شد و خوش درخشید و البته ثروتش صد برابر شد، نیمار ابرستاره‌ای که با مصدومیت تازه خود بسیاری را نگران کرده است.

سرویس ورزش مشرق - خبر مصدومیت نیمار اگر برای هوادار او در آسیا یک خبر داغ بود که می‌شد آن را منتشر کرد و درباره‌اش حرف زد، لااقل برای مردم برزیل مثل یک کابوس بود. البته در چند رسانه رسمی از شدید نبودن این مصدومیت نوشته شده اما گویا کادر پزشکی تیم ملی فوتبال برزیل اعتمادی به همکاران خود در پاریس ندارند.

گفته می شود مدیر برنامه های نیمار (پدرش) برای آن که ماجرای مصدومیت تازه او چندان برجسته نشود دست به جیب هم شده است، در هر حال اگر مصدومیت «نی» جدی باشد، حقوق او با توجه به قرارداد مشروط و عجیبش کاهش چشمگیری پیدا می کند و ناصر الخلیفی در این مورد (مسائل مالی) با خانواده اش هم شوخی نداشته چه برسد به نیمار!

به احتمال زیاد، نیمار به بازی حساس برابر رئال مادرید نخواهد رسید و در کمال ناباوری البته احتمالا، پول نفت قطر بار دیگر در رساندن پاری‌سن‌ژرمن به خوشبختی ناکام خواهد ماند.

قرار بر انتقال تابستانی نیمار به رئال مادرید هم بود و البته این خبر چندان به تایید بزرگان مادریدی نرسید اما خبر مصدومیت او هر چند سطحی و ساده بسیاری از این گمانه زنی‌ها و معادلات را لغو کرد و از بین برد.

اینجا مشخص می‌شود که نیمار چه تاثیری در تیم ملی برزیل و البته تیم اول پاریس دارد، دو پزشک معتمد فدراسیون فوتبال برزیل فردا راهی پاریس خواهند شد و اگر مشکل نیمار جدی باشد، تلاش خواهند کرد او را برای معالجه به پزشک اول تیم ملی برزیل در کشور آلمان معرفی و منتقل کنند.

در چارچوب رقابت‌های لوشامپیونه سن‌ژرمن با نتیجه 3 بر صفر مقابل مارسی به برتری دست یافت.

در دقیقه 76 نیمار در یک صحنه از ناحیه مچ پا دچاره آسیب دیدگی شد و در حالی که از درد به خود می پیچید با چشمان گریان توسط کادر پزشکی میدان را ترک کرد.

پس از این اتفاق شایعاتی مبنی بر اینکه وی دیدار برگشت مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد در رسانه ها منتشر شد.

 نیمار ساعاتی پس از مصدومیت شدید مقابل مارسی عکسی از پای مصدوم خود در استوری منتشر کرد

البته اونای امری همچنان امیدوار است و بعد از مسابقه اظهارداشت: معاینات اولیه که در رختکن انجام گرفتند، نشان می‌دهد به استخوان پای نیمار فشار وارد شده، اما وضعیت او حاد نیست. امیدواریم که برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا (۶ مارس) او را سالم در اختیار داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس