دخیا

نیمار از مدیران رئال مادرید خواسته که دستمزد دریافتی‌اش بالاتر از کریستیانو رونالدو و هر بازیکن دیگری در دنیا باشد. طبق گزارش دون بالون، احتمال می‌رود که این دستمزد در حدود 50 میلیون یورو باشد.

سرویس ورزش مشرق- بازار نقل و انتقالات فوتبال پیوسته آبستن شایعات و اتفاقات بزرگ بوده و در این مسیر، بسیاری از آن‌ها صورت واقعی پیدا کرده است. با گزارش پایگاه ورزشی «گل» از جدیدترین شایعات و اخبار داغ بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا همراه باشید:

پل پوگبا و رئال مادرید

به نقل از روزنامه «سان» انگلیس، «پل پوگبا» هافبک منچستر یونایتد اصلا در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد و دچار اختلافات شدید با «ژوزه مورینیو» است. مورینیو، به او بازی نمی‌دهد و درست همان رویکردی را در قبال وی اتخاذ کرده که در قبال «ایکر کاسیاس» در رئال مادرید اتخاذ کرده بود. وی، اعلام کرده که تا زمانی که مربی پرتغالی سکان هدایت شیاطین سرخ را در دست دارد،‌ میلی به حضور در این تیم ندارد. از سویی، رئال مادرید مراتب علاقه خود به این بازیکن فرانسوی را ابراز کرده و «مینو رایولا» به عنوان مدیر برنامه‌های وی،‌ مدعی است که گفتگوهای موفقی را برای انتقال پوگبا تا تابستان آینده به جمع رئالی‌ها صورت داده است.

گرت بیل و بایرن مونیخ

دون بالون مدعی شده است که گرت بیل به هیچ وجه دوست ندارد که به عنوان بخشی از معامله نیمار در تابستان آینده، به پاریسن ژرمن انتقال داده شود. وی، این اقدام را دون شان خود دانسته و معتقد است که اگر قرار است که مدیران رئال مادرید عذر او را بخواهند، بهتر است که او را به بایرن مونیخ بفروشند. مهاجم ولزی می‌داند که مصدومیت‌های بی‌شمارش که مانع از پیشرفت‌اش در رئال مادرید شد و اجازه نداد که به اندازه سرمایه‌ای که برایش هزینه شده، مفید فایده واقع شود، اکنون شرایط را به گونه‌ای رقم زده که دیگر جایی در رئال مادرید ندارد.

نیمار و رئال مادرید

دون بالون مدعی شده که نیمار از مدیران رئال مادرید خواسته که در صورت ورود به رئال مادرید، حقوق دریافتی‌اش بالاتر از کریستیانو رونالدو و هر بازیکن دیگری در دنیا باشد. طبق گزارش دون بالون، احتمال می‌رود که این دستمزد در حدود 50 میلیون یورو در سال باشد. یعنی چیزی حدود 2 برابر رقمی که به رونالدو داده می‌شود.

مائورو ایکاردی و اینترمیلان

«مدیاست پرمیوم» مدعی شده که «پیرو آسیلیو» -مدیر باشگاه اینترمیلان- اعلام کرده که این باشگاه قصد حفظ ایکاردی مهاجم درجه یک خود را دارد اما ترجیح می‌دهد که مذاکرات پشت درهای بسته صورت بگیرد. آسیلیو به ایکاردی اطمینان داده که اهداف مشترک باشگاه و این بازیکن، در آینده‌ای نزدیک تامین خواهد شد.

داوید دخیا و منچستر یونایتد و رئال مادرید

روزنامه «سان» مدعی شده که دخیا به منچستر یونایتد اعلام کرده که در صورت عدم ترک شیاطین سرخ، خواهان دستمزد هفتگی 350 هزار دلار است. این نکته بسیار حائز اهمیت است که دخیا در این مدت به طور پیوسته با رئال مادرید در ارتباط بوده و به خوبی از دستمزد بسیار بالای «پل پوگبا» و «الکسیس سانچز» که اخیرا به خدمت یونایتد در آمده خبر دارد. این عوامل موجب شده که دخیا از موضع قدرت سخن بگوید و اگر مدیران منچستر پیشنهاد وی را رد کنند، او را می‌توان بسیار به رئال مادرید نزدیک دانست. «پل اسکولز» فوق‌ستاره سابق و یکی از مدیران یونایتد نیز اعلام کرده که اگر رئال مادرید دخیا را بخواهد، یونایتد نمی‌تواند مقاومت کند.

سرگی میلینکوویچ ساویچ و منچستر یونایتد

روزنامه میرور مدعی شده که منچستر یونایتد قویا بر روی سرگی میلینکوویچ-ساویچ هافبک پدیده لاتزیو متمرکز شده و وارد بازار رقابت با رئال مادرید بر سر جذب وی شده است. هم‌اکنون، این پدیده صربستانی، مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ جهان است اما ظاهرا مورینیو دست‌بردار نیست و به مدیران یونایتد گفته که تا تابستان آینده او را با همان قیمت 80 میلیون یوروی تعیین‌شده می‌خواهد.

لوئیس فان خال و چلسی

روزنامه میرور مدعی شده که «لوئیس فان خال» مربی سابق منچستر یونایتد، اصلی‌ترین گزینه «رومن ابراموویچ» مالک باشگاه چلسی برای فصل بعد است. خود مربی 66 ساله هلندی هم چراغ سبزی مبنی بر حضور دوباره در لیگ برتر انگلیس داده است. حالا که کونته بار عزیمت از باشگاه لندنی بسته، همه چیز مهیای ورود فان‌خال است.

مالکوم و بایرن مونیخ

روزنامه میرور مدعی شده که «مالکوم» پدیده باشگاه بوردو در یک قدمی بایرن مونیخ قرار دارد. این ستاره 20 ساله برزیلی پیش از این از سوی آرسنال و تاتنهام مورد توجه بسیار قرار گرفته بود اما به نظر می‌رسد که دو باشگاه انگلیسی در حال باختن عرصه رقابت به غول آلمانی هستند. مدیران بایرن اعلام کرده‌اند که مالکوم را برای جایگزینی با «آرین روبن» و «فرانک ریبری» در نظر دارند.

رمزی و آرسنال

تایمز مدعی شده که پس از خرید «پیر-امریخ آبومیانگ» و «هنریک میختاریان»، «آرون رمزی» هافبک آرسنال به به دنبال تمدید قرارداد با شرایط جدید با این باشگاه است. این بازیکن معتقد است که دستمزد 110 هزار پوند در هفته در مقایسه با دستمزد 170 هزار پوندی دو بازیکن جدیدالورود بسیار کمتر است و خواهان دستمزد بالاتر شده است.

ایسکو و منچستر یونایتد

دون بالون مدعی شده که منچستر یونایتد آمده است تا رقم 200 میلیون یورویی را برای جذب ایسکو پرداخت کند. مورینیو به ایسکو اطمینان داده که جایگاه ثابت و یک نقش کلیدی در تیم به او اعطا می‌کند و دستمزدش 17.6 میلیون پوند در سال خواهد بود.

ژان میشل سری و منچستر یونایتد

میرور مدعی شده که منچستر یونایتد که دیگر علاقه‌ای به پوگبا ندارد، به دنبال جذب یک جایگزین برای وی است. مورینیو معتقد است که «ژان میشل سری» هافبک تیم نیس فرانسه بهترین جایگزین برای اوست. مربی پرتغالی اعلام کرده که با پرداخت 35 میلیون یورو به عنوان بند آزادسازی وی هیچ مشکلی ندارد.


منبع:

http://www.goal.com/en-gb/news/transfer-news-rumours-live-pogba-being-shopped-to-madrid/1is41y9t543k014svbx3jyri8o

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس