مراسم وداع با پیکر بسیجی شهید  محمد حسین حدادیان در معراج شهدا

مادر شهید حدادیان گفت: اگر طالب امنیت هستیم باید تابع ولایت فقیه باشیم و اگر در زمان غیبت صاحب‌الزمان (عج) هستیم باید مطیع ولایت باشیم تا بتوانیم این امنیت و آرامش را تا زمان ظهور حضرت نگه داریم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مادر شهید محمدحسین حدادیان بسیجی شهید حادثه اغتشاش دراویش در پاسداران تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت و تکریم شهدای غائله پاسداران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید من یک بسیجی بود، شهید من شهید راه ولایت بود و شهید راه امنیت در سایه ولایت بود.

مادر شهید حدادیان تصریح کرد: اگر طالب امنیت هستیم باید تابع ولایت فقیه باشیم و اگر در زمان غیبت صاحب‌الزمان (عج) هستیم باید مطیع ولایت باشیم تا بتوانیم این امنیت و آرامش را تا زمان ظهور حضرت نگه داریم. 

درباره شهید حدادیان بیشتر بخوانیم:

فیلم/ روضه‌خوانی محمود کریمی بر مزار شهید بسیجی خیابان پاسداران

پیکر شهید حدادیان بر دوش مردم تشییع شد

عکس/ قالیباف در تشییع شهید خیابان پاسداران

این مادر شهید به وقایع خیابان پاسداران تهران اشاره و اعلام کرد: کار این فتنه کار یک فرد نیست بلکه جریان است که امیدوارم به حق خون‌هایی که به ناحق ریخته شده دست این جریان از پشت پرده آشکار شود و از مسئولین قضایی کشور می‌خواهم تا ریشه‌کنی قضایای پشت پرده دست برندارند و اشد مجازات را خواستارم.

وی ادامه داد: این افراد فتنه عجیب را به وجود آوردند و به شکل فجیع فرزند من را به قتل رساندند ظاهر پسر من گویای این مطلب است؛ اگر چه خیلی از ضرب و جرح‌های بدن وی دیده نشد. 

شهید حدادیان

خانم حدادیان ادامه داد: من مادر 22 سال جوانم را بزرگ کردم و در عرض 4 تا 5 دقیقه در پایتخت و در منطقه مسکونی این همه بلا را سر پسرم آوردند.

وی تأکید کرد: من فقط برای ولایت تحمل کردم؛ فرزندم آرزوی شهادت داشت و من برای شهادت وی افتخار می‌کنم اما آرزو می‌کنم که دیگر سربازان به این شکل کشته نشوند و باید از این خون‌ها پاسداری شود. 

مادر شهید حدادیان خاطرنشان کرد: حرف آخر من همان است که آقا روح‌الله زد و گفت اگر می‌خواهید به مملکت ما آسیب نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    56 3
    باز خوبه مشرق هر از چند گاهی یادی از شهدا و خانوادهای مظلوم آنها می کند و از دردها و زخمهای این خانواده ها می نویسد وگرنه رسانه های طرفدار اصلاح طلبان حتی یادی از این شهدا که نمی کنند و درد دل خانواده هایشان را نمی نویسند بلکه حتی خبر شهادتشان را هم تحت اشعاع خبرهای حزبی و جناحی خود می کنند.
  • ناشناس IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    62 2
    همه اغتشاشگران را باید اعدام کنند
  • مریم IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    18 2
    این همه اهمال و سهل انگاری در برخورد با آشوب خ پاسداران بسیاااار شگفت انگیزه. اونایی که از بالا نیروی امنیتی کشور رو خلع سلاح کردند چه کسانی هستند؟ کجای دنیا نیروی امنیت انققققد مظلوم و در موضع ضعف قرار دارد؟؟؟ معمای بزرگیست. اونایی که علنااا دستشون با جبهه نفاق تو یه کاسه است کاملا تو این جریان عزیزانمون رو خلع سلاح کردند.جالبتر اینکه تو هیچ مسئله به دستورات اسلام نه زبانی و نه عملی اعتقاد ندارند اونوقت رافت اسلامیشون چ نابجا و در حق اراذل ملحد و وحشی گل کرد و موجب ریختن خون گلهای وطن شد.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    6 0
    همه مردم ایران خواستار اشد مجازات برای این اراذل وحشی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس