کد خبر 834654
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
هواپیمای ای تی آر ATR شرکت آسمان

رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: چطور امکان دارد در حادثه‌ای که جسد سالمی باقی نمانده و همه متلاشی شده‌اند، 35 جسد تحویل داده شده باشد؟!

به گزارش مشرق، در حاشیه نشست روسای پزشکی قانونی کشورهای منطقه خاورمیانه که در سالن همایش دانشگاه الزهرا(س) تهران برگزار شد، احمد شجاعی معاون رییس قوه‌قضاییه در جمع خبرنگاران درباره اقدامات صورت‌گرفته در حادثه سقوط هواپیمای تهران ــ یاسوج گفت: به‌محض وقوع این حادثه دلخراش، از خانواده‌های مسافران این هواپیما خواستیم به پزشکی قانونی مراجعه کنند تا از آنها نمونه ژنتیکی اخذ شود که این کار انجام و نمونه‌ها در بانک اطلاعات ژنتیکی نگهداری شد.

در همین رابطه:

تشریح زمان سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

استارت نیروهای واکنش‌سریع و تکاوران برای انتقال اجساد هواپیما

معاون رییس قوه‌قضاییه با بیان اینکه باید از اجساد نیز نمونه‌برداری و نمونه‌ها با اطلاعات ژنتیکی خانواده‌ها تطبیق داده شود، افزود: متأسفانه اجساد قربانیان هواپیمای تهران ــ یاسوج سالم نماندند و قطعات باید شناسایی و تجمیع شوند و در پایان کار تطبیق نمونه‌ها انجام شود.

 رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود 35 جسد به پزشکی قانونی تحویل داده شده است، بیان کرد: چطور امکان دارد در حادثه‌ای که جسد سالمی باقی نمانده و همه متلاشی شده‌اند، 35 جسد تحویل داده شده باشد؟!

وی گفت: فعلاً فقط تعدادی قطعات از اجساد به ما داده‌اند که این قطعات شناسایی شده و هویتشان مشخص است، اما باید قطعات اجساد تجمیع شوند و بعد آن‌ها را تحویل دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    2 6
    ای ناقلا
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    15 0
    در این دولت بالاخره مردم به کی اعتماد کنند؟!
    • وحید IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
      46 4
      تو دولت های قبلی (به ویژه دولت اصول گرایانه احمدی نژاد) مردم تونستند به کسی اعتماد کنند؟!
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    10 1
    خواهشا مسئولین ادبیاتشون رو درست کنن. این چه مدل حرف زدنه آخه؟ دل من ریش شد ببین این جملات با دل خونواده های داغدارشون چه میکنه
  • DK ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    0 5
    چقدر میگن از هواپیمای ملخدار استفاده نکنید مث چرخ گوشته لامصب
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
      0 1
      چی میگی اخه رو هوا حرف نزن برادر این که متلاشی شدن به خاطر انفجار شدید هواپیماست و بعد هم سرمای شدید که باعث هز بین رفتن و تکه تکه شدن بدنها شده
  • CA ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    1 2
    چرا هواپیما در ارتفاع پایین تر از قله کوه پرواز میکرده و با همان حداکثر سرعت به کوه برخورده، مگه هواپیما رادار نداشته؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس