کد خبر 834631
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کیانوش رستمی

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با نفرات اصلی در بازی های آسیایی شرکت می‌کنیم چون دوره پیش متوجه شدیم رقابتها بسیار سنگین است.

به گزارش مشرق، محمد حسین برخواه درباره برنامه تیم ملی وزنه برداری در نخستین مرحله اردو بیان کرد: تمرین وزنه برداران بعد از مسابقات جهانی آمریکا سبک تر بوده  از این رو نیاز بود آنها را جمع کنیم تا آمادگی نسبی را داشته باشند و خیلی از تمرینات دور نباشند. البته نمی خواهیم به نفرات اصلی خیلی فشار وارد کنیم فقط در نظر داریم حداقل آمادگی خود را حفظ کنند و بعد از تعطیلات عید تمرینات پرفشاری خواهیم داشت. اما تمرینات نفرات دیگری که در مسابقات جهانی حضور نداشتند مقداری پرفشارتر است و بعد باید ببینیم کدام وزنه برداران در ادامه کار برای بازیهای آسیایی می توانند عضو تیم ملی باشند.

 برخواه در مورد اینکه برای بازی های آسیایی و مسابقات جهانی به دو تیم مجزا فکر می کند یا از نفرات اصلی در هر دو رقابت استفاده خواهد کرد، تاکید کرد: با بهترین نفرات در بازی های آسیایی شرکت می کنیم . در دوره قبل فقط یک طلا و یک نقره داشتیم که این نشان می دهد رقابتها سنگین است و سعی می کنیم نفرات را به اوج آمادگی برسانیم. فاصله بازی های آسیایی تا مسابقات جهانی نزدیک 2 ماه و نیم است که فاصله خوبی است  تا بتوانیم برنامه ریزی داشته باشیم که ملی پوشان با وضعیت خوبی در آن مسابقات هم شرکت کنند.

او در مورد غیبت سهراب مرادی و بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی بیان کرد: بهداد سلیمی طبق صحبتی که با او داشتیم چند روز آینده به اردو اضافه می شود. با سهراب مرادی هم جلسه ای داشتیم و البته قبل از آغاز اردو هم با یکدیگر صحبت کرده بودیم و از اواخر هفته آینده به جمع ملی پوشان اضافه می شود. کیانوش رستمی هم در جلسه تمرینی صبح روز گذشته حاضر شد و تمریناتش نشان داد که آمادگی نسبتا خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که رستمی همچنان قرار است با برنامه های خودش تمرین کند، گفت: بله قرار است با برنامه های خودش تمرین کند.

برخواه در مورد تغییر محل اردوی تیم ملی گفت: قرار بود  اردوی تیم ملی در آبادان باشد اما 10 روز پیش به آبادان رفتم و شرایط زیاد مساعد نبود. موضوع را به رییس فدراسیون انتقال دادم بنابراین اردو در تهران برگزار شد اما ظاهرا هماهنگی های لازم  را انجام دادند که ادامه اردو در ماهشهر باشد. تا جایی که من اطلاع دارم سه شنبه هفته جاری به ماهشهر می رویم. الان هم فکر می کنم  شهرهای جنوبی شرایط آب و هوایی مساعدی داشته باشند.

او در پاسخ به این پرسش که سعید محمد پور می تواند مصدومیت سنگینی که داشت را فراموش کند به طوری که بر روی تمریناتش تاثیر نگذارد، تصریح کرد: مدت زمان زیادی گذشته و اگر می‌خواهد به سطح بالا برگردد  و با رقبای بزرگی رقابت کند باید  آسیب دیدگی را فراموش کند.  با خودش هم صحبت کردم گفتم که نباید خیلی برای افزایش رکوردها عجله کنیم  و کم کم  پیش برویم تا ان شاءالله  مشکلی پیش نیاید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس