جولان اشغالی قنیطره سوریه.jpg

عناصر تروریستی مستقر در حومه جولان اشغالی هم در ۴۸ ساعت گذشته با حملات خمپاره ای، مواضع نیروهای سوری را در مناطق مسکونی شهر «البعث» و شهرک های «صمدانیه شرقی و خان ارنبه» هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از استان قنیطره سوریه حاکیست، دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره حملات گسترده‌ای از از روستای «الحمیدیه» در نزدیکی جولان اشغالی علیه مواضع نیروهای سوری انجام دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات این حملات اشاره کرد و گفت: عناصر تروریستی با سوء استفاده از وضعیت نامساعد آب و هوا، ایستگاه های دفاعی نیروهای سوری را در مناطق «المنشره و مشتل الزهور» در حومه غرب شهر «البعث» هدف قرار دادند.

وی با بیان این که نیروهای سوری با وجود شرایط نامساعد جوی در آماده باش بودند، افزود: نیروهای ارتش سوریه با هوشیاری توانستند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند و در همان گام نخست یک تانک آنان را منهدم کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، درگیری ها در حومه غربی شهر «البعث» بیش از چند ساعت ادامه یافت و در نهایت نیروهای سوری موفق شدند با کشته و زخمی کردن ۲۰ تروریست، حملات را در این محور دفع کنند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی درصدد بودند در گام نخست، ورودی های شهر البعث را تصرف کنند و در ادامه این شهر راهبردی را به اشغال خود در بیاورند؛ البعث، دروازه غربی استان قنیطره محسوب می شود و در صورت سقوط این شهر، تمام مواضع نیروهای سوری در استان قنیطره سقوط می کند.

آخرین خبرها حاکیست، توپخانه ارتش سوریه از ساعاتی قبل به شدت مواضع عناصر تروریستی را در روستاهای «الحمدانیه و صمدانیه غربی» هدف قرار می دهد؛ در جریان این حملات چند انبار سلاح و پایگاه ها تروریست ها منهدم شدند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

عناصر تروریستی مستقر در حومه جولان اشغالی هم در ۴۸ ساعت گذشته با حملات خمپاره ای، مواضع نیروهای سوری را در مناطق مسکونی شهر «البعث» و شهرک های «صمدانیه شرقی و خان ارنبه» هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: همزمان با حملات خمپاره ای تروریست ها، تعداد زیادی از جنگنده های رژیم صهیونیستی در امتداد خط جولان اشغالی و مرزهای استان قنیطره به پرواز درآمدند و در حال رصد منطقه هستند.

به گزارش مشرق، در حال حاضر، ۲۰ درصد استان قنیطره در کنترل نیروهای ارتش سوریه است و ۷۵ درصد دیگر هم در اشغال تروریست های جبهه النصره است؛ ۵ درصد این استان هم در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    23 0
    پیروزی نزدیک است انشااله
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    12 0
    لبيك يا حسين
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    6 0
    خوب باید بسیج مردمی سوریه در این محور تقویت شود و مرزهای اسرائیل باز شود برای آزادی جولان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس