آخوندی روحانی

زمانی که روحانی وعده اتمام مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم را مطرح کرد؛ عده‌ای مدعی‌بودند که این طرح با حضور آخوندی به انتها نخواهد رسید؛ ادعایی که با شهادت معاون آخوندی، با واقعیت منطبق شد.

سروی سیاست مشرق - حسن روحانی در مناظره اجتماعی بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره "برنامه دولتش برای حل مشکل مسکن به خصوص برای جوانان" گفت: برای مسئله مسکن برنامه‌های مختلفی در دولت‌های قبل اجرا شد. در دولت گذشته نیز سرمایه‌گذاری شد و برنامه‌ریزی را تحت عنوان مسکن مهر با همه اشکالاتی که داشت، دولت یازدهم خود را متعهد دید که این پروژه را تکمیل کند و در حال حاضر تا پایان دولت این پروژه تکمیل خواهد شد.[۱]

زمانی که روحانی وعده اتمام مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم را مطرح کرد، کارشناسان و متقاضیان مسکن مهر می‌دانستند با توجه به حضور وزیری همچون عباس آخوندی،‌ تحقق این وعده فقط یک شعار انتخاباتی است.

درباره وعده های روحانی بیشتر بخوانید:

روحانی گفت: صادرات به ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد/ آمار گمرک: رشد منفی داشته‌ایم

البته خود روحانی هم بدون آن که به روی خودش بیاورد، وعده‌اش درباره پایان یافتن مسکن مهر در دولت یازدهم را پس گرفت و در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود وعده داد که تا پایان سال جاری مسکن مهر تمام می‌شود.

جالب آن که این وعده روحانی هم با تکذیب مسئولان وزارت راه و شهرسازی مواجه شده است. «احمد اصغری مهرآبادی» قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی گذشته بنا داشتیم تا پرونده مسکن مهر ۱۲ استان را تا پایان سال جاری ببندیم، گفت: متاسفانه این برنامه به‌دلیل وجود مشکلات عمده در بخش خدمات روبنایی، زیربنایی و آماده‌سازی مناطقی که کار ساخت واحدهایشان به اتمام رسیده بود، دچار اختلال شده و محقق نشد.[۲]

جالب آن که معاون آخوندی هم در واکنشی بدیع گفت: اظهارات روحانی درباره اتمام مسکن مهر تا پایان ۹۶ تبلیغاتی بود![۳]


[۱] - http://tn.ai/۱۳۹۱۸۶۶

[۲] - https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-۳۳۵۰۵۳۰

[۳] - http://tn.ai/۱۶۴۸۲۵۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    3 63
    ول کنید بابا این فقرا را . پنج انگشتتون را هم عسل کنید بگذارید توی دهنشون گاز می گیرند
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
      57 0
      آفرین . تا شاهی آخر بیت المالو رفقای اصلاح طلبت بچاپن و مرحمت زیاد .
    • رسوت IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
      56 0
      جنابعالی دوغت رو بنوش. این پروژه رو احمدی نژاد شروع کرده و روحانی به هیچ وجه توانایی اتمام این کار رو نداره.اینجور کارها آدمهایی مثل احمدی نژاد و یا قالیباف رو می خواد که مرد میدان عمل هستن. ما 5تا انگشت عسل رو نخواستیم به یه انگشت راضی هستیم. هستش؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس