کد خبر 834360
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
دستگیری

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از متلاشی کردن باند مواد مخدر خبر داد و در شرح این خبر افزود: این افراد با جاسازی مواد مخدر از نوع شیره تریاک در ترمه های پارچه ای مواد مخدر را بین شهر های مختلف جابه جا می‌کرد

به گزارش مشرق، سرهنگ اردشیر نادری افزود: برابر اخبار واصله باندی از مجرمان سابقه دار بااستفاده از شگرد خاصی باجاسازی مواد مخدرازنوع شیره تریاک داخل ترمه های پارچه ای مقادیر زیادی از مواد مخدر را ازطریق اتوبوسهای بین شهری به شهرهای مختلف کشور صادر میکنند.


این مقام انتظامی در ادامه افزود: این افراد شناسایی شدند و بازداشت آنها در دستور کار عوامل عملیات وانتظامی این یگان قرارگرفت.

سرهنگ نادری در تشریح بازداشت متهمان افزود: پس از انجام سلسله اقدامات اطلاعاتی وتعقیب ومراقبت شبانه روزی محل اختفا وفعالیت این باند دریکی از خیابانهای حوزه استحفاظی مورد شناسایی قرار گرفت. پس از هماهنگیهای قضایی صورت گرفته، این افراد در یک پاتک با وورود عوامل انتظامی این یگان به مخفیگاه شان، شامل سه نفر از آنان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

کلاهبرداری از زنان در پوشش امداد خودرو +عکس

مادر زن دامادش را با سنگ کشت +عکس



رئیس کلانتری 161 ابوذر ادامه داد: در بررسی و تفتیش محل ترمه های پارچه که به صورت فوق العاده حرفه ای با محتوای 15 کیلوگرم مواد مخدر دوخته شده بودند کشف گردید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    0 0
    داخل شکمهای شترای وارداتی ازافغانستان توسط مدیران ووابستگان دلسوزشو خوب تفتیش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس