نجفی

سئوال اینجاست که چه مواردی در میان بوده که افرادی که به مناصب انقلابی تکیه زده‌اند، پشت سر شخصی می‌ایستند که تفکرات آنان را قبول ندارد.

سرویس سیاست مشرق - این روزها با توجه به اینکه شهردار تهران نتوانسته حتی هم‌جناحی‌های خود را در اردوگاه اصلاح‌طلبان راضی کند و در بزنگاه‌های مختلف مدیریتی از جمله زلزله‌ و برف تهران کارنامه ضعیفی از خود ارائه داده است، زمزمه‌های موقتی بودن کار وی در این سمت از رسانه‌های مختلف به گوش می رسد. البته این رویه «محمدعلی نجفی»‌ است که در سمت‌های دیگر بیشتر به قول معروف به زخمی کردن کار به جای پیشرفت آن مشغول بوده است و بعد از مدتی از آن سمت کنار کشیده و استعفا داده است.

اما در همین بحبوحه خبری در رسانه‌ها منتشر شد که بسیاری را متعجب کرد.با رأی اعضای هیئت‌امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدعلی نجفی به‌عنوان رئیس و محسن هاشمی رفسنجانی به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت‌امنا انتخاب شدند. جالب اینجاست که وقتی به بدنه هیئت امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نگاهی می‌اندازیم متوجه می‌شویم که بخش قالب توجهی از آن را افرادی تشکیل می‌دهند که در جریان انقلاب تعریف می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دستپاچگی اعضای شورای شهر برای رفتن نجفی از شهرداری

تهران در مارپیچ طرح‌های عجیب و غریب آقای شهردار

قناعتی: نجفی انتظارات مردم تهران را برآورده نکرد

فیلم/ کنایه مهران مدیری به شهردارتهران

تغییر وظایف شهردار تهران با آمدن نجفی

درواقع نجفی در جلسه ای با رأی اکثریت انتخاب شده که رای دهندگان به او به غیر از اقلیت همفکرش، کسانی مانند حجت الاسلام خاموشی (رئیس سازمان تبلیغات)، علی عسگری (رئیس سازمان صدا و سیما)، محسن مومنی شریف (رئیس حوزه هنری)، حجت الاسلام محمدیان (مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها)، فاضل نظری (رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و نیز سردار غیب پرور (رئیس سازمان بسیج مستضعفین) که ظاهرا در این جلسه غایب بوده؛ بوده‌اند.

با این حال این سئوال به‌وجود می آید چگونه فردی که در شهردار بودنش بحث است، در عملکرد وی در شهرداری تهران بحث وجود دارد و همچنین در نگاه وی به انقلاب اسلامی نیز بحث وجود دارد، بواسطه رأی افرادی رئیس شده است که ادعای اصولگرایی و انقلابی‌گری دارند!

سئوال اساسی تر این است که این فرد چه مواردی را در ادامه قرار است در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پیگیری کند و اگر مواردی خلاف جریان انقلاب در این جهت انجام شد؛ آیا شخصیت‌هایی که به نجفی برای این سمت رأی داده‌اند پاسخگوی این موارد خواهند بود؟

ترکیب هیات امنای سازمان عبارت است از:

- شهردار تهران (محمد علی نجفی)

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ( سید عباس صالحی)

- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ( حجت الاسلام خاموشی)

- رئیس سازمان صداوسیما (علی عسگری)

- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان( فاضل نظری)

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها(حجت الاسلام محمدیان)

- رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی(محسن مومنی شریف)

- وزیر آموزش و پرورش (سید محمد بطحایی)

- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور(سردار غیب پرور)

- رئیس شورای اسلامی شهر تهران ( محسن هاشمی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    12 1
    مشرق نیوز هم دیگه فهمید اصلاح طلب اصولگرا دیگه تموم ه ماجرا. چقدر دیر فهمیدی! 92 پرده برون افتاد و دیگه از انتخابات 96 اظهر من الشمس بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس