مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه (س) در حضور رهبرانقلاب

رهبرانقلاب فرمودند: اغتشاشات اخیر نمونه کوچکی از طراحی دشمنان علیه جمهوری اسلامی است...

به گزارش مشرق، متن دعای رهبرانقلاب بدین شرح است:

پروردگارا! این توسّل را، این اظهار ارادت حقیرانه‌ی ما را به خاندان اهل بیت (علیهم السّلام) و به حضرت صدّیقه‌ی طاهره، به کرم و لطفت قبول بفرما.

پروردگارا! آن کسانی که در تشکیل این جلسه کمک کردند و مؤثّر بودند، همه را بر سر سفره‌ی رحمت و فضل خود بنشان؛ آنها را به کرم خودت، از کرم خودت برخوردار بفرما؛ آنها را مشمول لطف بنده‌ی برگزیده‌ات ــ فاطمه‌ی زهرا (سلام ‌اللّه علیها) ــ قرار بده.

پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، دعاهایی که در این شبها شد ــ که بخش مهمّی از حاجات این ملّت و حاجات این مردم در همین دعاها است که در این شبها بر زبان گویندگان محترم یا خوانندگان محترم جاری شد ــ همه‌ی این دعاها را به استجابت برسان. مانع استجابت دعا را از وجود ما مرتفع بفرما. گناهانی را که مانع استجابت دعای ما میشود بر ما ببخش و [ما را] بیامرز.

پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، نظر لطف ولیّت و حجّتت حضرت بقیّةاللّه (ارواحنا فداه) را شامل این جمع بفرما؛ شامل ملّت ایران بفرما؛ شامل شیعیان همه‌ی جهان بفرما؛ شامل مسلمانان همه‌ی عالم بفرما.

پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، به مردم بحرین، به مردم یمن، به گرفتاران در کشورهای گرفتار، به مردم نیجریه، به مظلومانی که در این کشورها گرفتار ظلم دشمنان هستند، همه‌ی اینها را فرج کامل عنایت بفرما؛ گرفتاری‌های آنها را برطرف بفرما.

پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، راه‌های صلاح و اصلاح را در مقابل ما قرار بده؛ ما را در پیمودن این راه‌ها کمک بفرما، هدایت بفرما. دشمنان اسلام و مسلمین را مخذول کن؛ دشمنان جمهوری اسلامی را مخذول کن. آن کسانی که در حال طراحی خصمانه نسبت به جمهوری اسلامی هستند ــ که نمونه‌های کوچکش را شما گاهی در همین حوادث و اغتشاشات می‌بینید؛ اینها نمونه‌های کوچک توطئه‌های دشمن است ــ توطئه‌ی آنها را خنثی کن، ابطال بفرما؛ آنها را به توطئه‌گران برگردان.

پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، کسانی که با همه‌ی وجود، با همه‌ی اخلاص، با همه‌ی توان در مقابل این توطئه‌ها می‌ایستند، همه‌ی آنها را مشمول لطف و رحمت خودت قرار بده، کمکشان بفرما. پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، نیروهای بسیج را، نیروی انتظامی را، سپاه و ارتش را، همه‌ی کسانی را که در این راه‌ها خدمتگزاری میکنند، کمک بفرما. ۹۶/۱۲/۳

منبع: khamenei.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    10 1
    الهی آمین
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    11 1
    راه‌های صلاح و اصلاح را در مقابل ما قرار بده؛ مرگ بر کسانی که مسبب وضع موجودند که آقا باید دعا کند برای اصلاح وضع موجود.
  • حامد IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    10 1
    الهی آمین ....
  • سیاوش لاله زار IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    8 0
    سلام . جانم فدای رهبر فرزانه . ایشان همیشه دغدغه دشمنان را داشتند . اما با درایت و.آگاهی ایشان ما همیشه پیروز خواهیم شد و.پرچم اسلام همیشه در سایه رهبری ایشان پر صلابت باقی خواهد ماند
  • علیرضا IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    10 1
    قربونت برم اقا جان/قربون اون دلت
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    7 1
    الهی آمین
  • تقی IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    8 1
    خیلی عالی و پرمحتوا بود. دعاهای نایب عام حضرت مهدی در مجلس عزاداری حضرت مادر رو دست کم نگیرید... سلامتی مقام معظم رهبری 5 تا صلوات محبت کنید.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    6 1
    آمین یارب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس