کد خبر 833859
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
فیلم/ افشاگری زاکانی درباره اقدامات فریدون

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: آتش به اختیاران می‌توانند با حضور در چارچوب جمهوری اسلامی شرایطی را به وجود آورند تا در ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی مؤثر باشند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی عصر امروز در حاشیه همایش «اصحاب حق» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور برای رسیدن به اهداف خود باید از الگوها و تعاریف ایرانی اسلامی استفاده کند.

وی افزود: برخی از افراد سعی دارند برای رسیدن به موفقیت در تمامی زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و یا اجتماعی از تعاریف غربی استفاده کنند و الگوبرداری از غرب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: وظیفه رسانه تبیین مبارزه با اشرافیگری در جامعه است

دوازده چالش اساسی داخلی

نماینده سابق مردم تهران در مجلس بیان کرد: برای پیشرفت کشور موظف هستیم از تعاریف و فرامین اسلامی بهره‌مند شویم و رسیدن به رضای خدا هدف و الگو قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان در برخی شرایط می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق موجب شوند تا مشکلات برطرف شوند از طرفی مردم نیز می‌توانند فعالیت خود را تحت اقدامات آتش به اختیاران در چارچوب مشخص انجام دهند که به ارتقای فرهنگ کشور کمک شایانی خواهد داشت.

زاکانی با اشاره به اینکه تمام مردم موظف هستند تأمل کنند، گفت: با حرکت‌های خودجوش و استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم کمک کنیم تا به موفقیت چشم‌گیری در مباحث مختلف دست پیدا کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    2 0
    اگر واقعا هدف خدمتگزاری به مددم باشه باید همین مجالس ومسئولین اینهمه حقوق ومزایا وامتیاز،هزینه نگذارند روی دوش بیت المال،ببینید چطور ددست میشه
  • جواد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    3 0
    درود بر زاکانی ... این گروهی که بخواد دسته جمعی کار کنه بعد از علمداری حضرت آقا که نقشه راه رو ترسیم میکنه،، علمدارهای استانی و محلی می خواد.
  • مجید IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    0 0
    مردم خوب دلسوزان خود را می شناسند
  • مجید IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    0 0
    مردم خود تصمیم گیرنده خوبی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس