کد خبر 833842
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
استقلال خوزستان

سفر امشب تیم استقلال خوزستان به تهران لغو شد و آبی‌پوشان اهوازی نتوانستند طبق برنامه برای بازی با پرسپولیس راهی این سفر شوند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که قرار بود تیم استقلال خوزستان ساعت 21 امشب با پرواز هواپیمایی زاگرس از اهواز راهی تهران شود، این سفر با نظر مدیران باشگاه لغو شد و بازیکنان تیم به منازل خود باز گشتند.

طبق برنامه قرار بود آبی‌پوشان اهوازی امشب وارد تهران شوند و فردا یک جلسه تمرین سبک را برگزار کنند تا آماده بازی با پرسپولیس شوند اما این سفر لغو شد و ناراحتی بازیکنان استقلال خوزستان را در پی داشت.

تیم استقلال خوزستان امروز آخرین جلسه تمرینی را در ورزشگاه تختی اهواز انجام داد و در خاتمه تمرین به بازیکنان اعلام شد که یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه این شهرستان حضور یابند. عبدالله ویسی ساعاتی قبل از کاروان تیمش به تهران سفر کرد ولی در نهایت با تصمیم باشگاه برنامه سفر تغییر کرد.

بدین ترتیب بازیکنان استقلال خوزستان باید صبح جمعه بدون حضور سرمربی در اهواز تمرین کنند و احتمالا اواخر جمعه شب عازم تهران می‌شوند.

این در حالیست که تعداد مصدومان و غایبین استقلال خوزستان امروز به پنج بازیکن افزایش یافت و تیم آبی‌پوش اهوازی در شرایطی نامناسب به دیدار مدعی اول قهرمانی لیگ خواهد رفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس