کد خبر 833707
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
ژوزه مورینیو

سرمربی شیاطین سرخ از نتیجه به دست آمده در دیدار برابر سویا راضی است و درباره نیمکت نشینی کردن پوگبا پاسخ تمسخر آمیزی داد.

به گزارش مشرق، به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد در دیدار رفت برابر سویا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا متوقف شد. مورینیو از عملکرد شاگردانش راضی است و تساوی برابر سویا را نتیجه ای بد نمی داند.

آقای خاص در نشست خبری بعد از بازی گفت: می توانستیم در این دیدار به گل برسیم. سویا در ورزشگاه خانگی خود بازی می کرد و فضای که در ورزشگاه بود کمک زیادی به آنها کرد.

او ادامه داد: نتیجه به بازی که دو تیمی به نمایش گذاشتند اشاره می‌کند. نمی‌گویم که بازی خوب و یا بد بود اما می توانم بگویم که می توانستیم پیروز بازی شویم.

مورینیو درباره قرار ندادن پوگبا در ترکیب اصلی گفت: من اگر جای شما بودم از بازی بسیار خوب ماکتومیانی می پرسیدم. این بازیکن بسیار خوب ظاهر شد و نشان داد که می‌تواند به بازیکنی کلیدی برای یونایتد تبدیل شود. بازیکنان یونایتد در کارهای دفاعی بسیار خوب بودند و نیاز به پوگبا نبود. من تیمم را بهتر از شما می‌شناسم و می دانم که به چیزهای نیاز است.

مورینیو در پایان گفت: بازی را خوب شروع کردیم. سویا بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار به نام بانگا دارد. ما در این دیدار او را به خوبی مهار کردیم و اصلا فضا در اختیار او قرار ندادیم. از نتیجه راضی هستم و به دنبال پیروزی در اولدترافورد هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس