کد خبر 833694
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
حمله انتحاری

مقامات دولت مونته‌نگرو اعلام کردند، یک مهاجم ناشناس ابتدا یک نارنجک به سمت سفارت آمریکا در پودگوریتسا، پایتخت این کشور پرتاب کرد و سپس خود را منفجر کرد.

به گزارش مشرق، مقامات مونته‌نگرو از حمله انتحاری به سفارت آمریکا در پایتخت این کشور خبر دادند.مقامات دولت مونته‌نگرو اعلام کردند، یک مهاجم ناشناس ابتدا یک نارنجک به سمت سفارت آمریکا در پودگوریتسا، پایتخت این کشور پرتاب کرد و سپس خود را منفجر کرد.

بیشتر بخوانید:

زنی که علیه ترکیه دست به انتحاری زد +عکس

انتحاری ناکام القاعده در ادلب +عکس

بنا بر گزارش روزنامه «گاردین»، این حمله درست لحظاتی قبل از نیمه‌شب چهارشنبه اتفاق افتاده و مردمی که در نزدیکی محل حادثه بودند، صدای دو انفجار را شنیده‌اند.

بر اساس این گزارش، هیچ فرد دیگری در این حملات آسیب جدی ندیده است.یک مقام پلیس به خبرگزاری رویترز صرفا اعلام کرد که «در اینجا یک حادثه رخ داده است» و از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.خبرنگار رویترز در پودگوریتسا گزارش کرد که یک خودروی پلیس خیابان منتهی به سفارت آمریکا را مسدود کرده است.

پلیس در حال بررسی این حادثه است و سعی دارد افرادی را که در آن دخیل بوده‌اند، دستگیر کند.یک مقام سفارت آمریکا در پودگوریتسا به نیویورک تایمز گفت هنوز انگیزه فرد مهاجم نامشخص است.درپی این حادثه، سفارت آمریکا تمام خدمات خود را برای امروز (پنجشنبه) لغو کرده است.

سفارت واشنگتن به شهروندان آمریکایی هشدار داده به علت وجود شرایط امنیتی در محدوده منتهی به ساختمان سفارت، تا اطلاع ثانوی در نزدیکی این ساختمان حاضر نشوند.مونته‌نگرو کشوری در جنوب غربی اروپا است که در ماه می سال 2017 میلادی به عنوان عضو بیست و نهم به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) پیوست.


روابط دیپلماتیک آمریکا با مونته‌نگرو از سال 2006 پس از جدایی این کشور از صربستان آغاز شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 0
    جهان سوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس