نخستین رزمواره مدافعان حرم

همه آثار راه یافته به رزمواره مدافعان حرم، جهت پخش در اختیار شبکه های رسانه ملی و شبکه های تعاملی (IPTV) قرار می گیرد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - مسئول بخش فضای مجازی نخستین رزمواره مدافعان حرم، با اعلام دریافت 135 اثر اعلام کرد: این آثار در 5 بخش «شبکه های اجتماعی؛  32 اثر»، «سایت و وبلاگ؛  33 اثر»، «نرم افزارهای کاربردی؛  6 اثر»، «طرح و تصاویر گرافیکی؛  18 اثر» و «پادکست؛  46 اثر» مورد داوری قرار گرفتند.

سعید مقیسه گفت:  محدوده جغرافیایی ارسال کنندگان آثار در گستره سرزمین پهناور ایران شامل 66 اثر از استان تهران و 69 اثر از سایر استان‏ها می‌باشد. از نظر کیفیت آثار، با توجه به بستر ارایه آن ها و ویژگیهای فضای مجازی اکثراً قابل قبول  و برخی شایسته تقدیر و حمایت هستند.

بیشتر بخوانیم:

نماهنگ‌های فاخر در نخستین رزمواره مدافعان حرم

دلنوشته‌ها به نخستین رزمواره مدافعان حرم می‌رود

داوران محورهای مختلف بخش فضای مجازی این رزمواره که از افراد شناخته شده و دارای سوابق علمی و اجرایی مختلف در آن محور، انتخاب و دعوت به همکاری شدند ؛ فرآیند داوری آثار را مطابق شاخص و معیارهای هر بخش مسابقه که از قبل در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته بود ، به انجام رساندند و در هر محور حداقل 3 داور، آثار رسیده را در جلسات حضوری مورد بررسی قرار دادند.

نخستین رزمواره مدافعان حرم

مقیسه نماینده معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما در این رزمواره همچنین افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری، «فضای مجازی یک دنیای رو به رشدِ غیرقابل توقّف است» (بیانات در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت – 03/06/1395) و رزمواره مدافعان حرم فرصتی را فراهم کرده است تا  ضمن پاسداشت شهدای مدافع حرم، افراد موثر و خلاق در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی شناخته شوند.

وی همچنین اعلام کرد، بازار محتوای سازمان صداوسیما، آمادگی دارد تا تمامی آثار رسیده به رزمواره را اعم از بخش فضای مجازی و دیگر بخشهای رزمواره به صورت امانی در بازار محتوا عرضه نماید تا ذینفعان بازار محتوا که اپراتورهای تلویزیون تعاملی (IPTV) و شبکه های رسانه ملی از جمله آن‌ها هستند، از این آثار استفاده نموده و همچنین بستری برای بهره برداری از آن ها برای همه مردم وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: تولید کنندگان آثار ارایه شده می توانند برای افزایش کیفیت آثار خود، از مرکز خدمات رسانه ای بازار محتوا نیز استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس