کد خبر 833437
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
ایگور پراهیچ

باشگاه پدیده مشهد خراسان تنها چند روز برای فرار از جریمه‌های جدید فیفا وقت دارد.

به گزارش مشرق، ایگور پراهیچ که پس از نزدیک به سه سال حضور در فوتبال ایران و بازی برای تیم‌های پدیده خراسان و نفت تهران در تابستان اخیر با قراردادی یک ساله به تیم دسته دومی زادگاه خود یعنی اف‌سی واراژدین کرواسی ملحق شد، همچنان پیگیر مطالبات خود از طریق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) است.

پراهیچ در گفت‌وگو با «تسنیم» گفت: آخرین فرصت باشگاه پدیده برای پرداخت طلب من تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) بود، اما با گفت‌وگویی که با مسئولان باشگاه پدیده داشتیم قرار شد تا تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) به آنها برای پرداخت بدهی‌شان فرصت بدهیم. من و وکیلم به نوبه خود سعی کردیم با باشگاه پدیده کنار بیاییم تا این مشکل حل شود، اما آنها هر بار سعی می‌کنند به نوعی برای خود زمان بخرند. به‌هرحال مسئولان باشگاه پدیده دیگر فرصت زیادی ندارند و در صورت عدم پرداخت بدهی‌شان به زودی با جریمه‌هایی از سوی فیفا که کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر خواهد بود، مواجه خواهند شد.  

مدافع پیشین نفت تهران همچنین در مورد اینکه گفته می‌شود او به باشگاه پدیده تا تاریخ 15 مارس (24 اسفند) برای پرداخت بدهی‌شان فرصت داده است، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

فیفا در تاریخ 31 ژانویه 2018 (11 بهمن) نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه پدیده و ایگور پراهیچ ارسال کرده و در این نامه هشدار داده است از آنجایی که باشگاه پدیده تاکنون به تصمیمی که کمیته حل اختلاف فیفا در تاریخ 26 مِی 2016 گرفته بود، واکنشی نشان نداده و از آنجایی که این باشگاه بند 64 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال را نقض کرده است، این پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارسال شده تا تصمیمات جدیدی که شامل جریمه نقدی، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر می‌تواند باشد، گرفته شود.

در این نامه آمده است: باشگاه پدیده باید رقم 79 هزار و 186 یورو به‌علاوه پنج درصد سود این رقم به‌همراه 53 هزار و 172.5 یورو به‌علاوه پنج درصد سود این رقم را به ایگور پراهیچ پرداخت کند. باشگاه پدیده تا تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) فرصت دارد تا مقدار قابل‌توجهی از رقم تعیین‌شده را به این مدافع کروات بپردازد، در غیر این‌صورت کمیته انضباطی فیفا تا یک هفته بعد از ضرب‌الاجل تعیین‌شده تصمیمات جدیدی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، پدیده در فصل جاری به خاطر عدم پرداخت بدهی‌اش به زوران کنزوویچ یکبار با جریمه کسر شش امتیازی مواجه شده است و اکنون در آستانه کسر امتیاز دیگر و حتی سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس