کد خبر 833432
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
پدیده مشهد

جلسه ویژه ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی برای حل مشکلات باشگاه پدیده قرار است، امروز برگزار شود.

به گزارش مشرق، هرچقدر پدیده مشهد شروعی فوق‌العاده در لیگ برتر هفدهم داشت و در مقطعی به رتبه دوم جدول رده‌بندی هم رسید، ولی در ادامه این تیم رفته‌رفته از روند خوب خود فاصله گرفت و مشکلات یواش‌یواش گریبان این تیم را گرفت، کمر تیم فوتبال پدیده را پرونده شکایت زوران کنزوویچ از این باشگاه و حکم قطعی فیفا مبنی‌بر کسر 6 امتیاز از این تیم شکست و پدیده 24 امتیازی را 18 امتیازی کرد و از رتبه پنجم جدول رده‌بندی به رتبه دهم  در نیم‌فصل دوم رساند.

این اما پایان مشکلات نماینده مشهد نبود و در ادامه، پاس‌نشدن چک‌های باشگاه و مشکلات مالی بازیکنان، تمرینات تیم را چندروزی  به تعطیلی کشاند، در این‌ بین مشکلات مالی و مدیریتی که برای این تیم طی چند هفته اخیر به وجود آمد، سبب شد تا عملا پدیده به تیمی بحران‌زده تبدیل شود.

چند روز قبل نیز مهلت قانونی پرداخت مطالبات ایگور پراهیچ، مدافع سابق این تیم، به مبلغ بیش از 700 میلیون تومان به پایان رسید و مدیران باشگاه پدیده به‌دلیل اینکه پولی در حساب باشگاه نداشتند، مجبور به گرفتن مهلتی پنج روزه از وکیل پراهیچ برای برداخت طلبش شدند، فرصتی که یکشنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد و ممکن است سبب کسر 6 امتیاز دیگر از این تیم شود.

از شایعه انحلال تا هیات مدیره جدید

همه اینها درحالی است که برخلاف برخی شایعات مبنی‌بر انحلال باشگاه پدیده، مسئولان ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی که مرجع اصلی رسیدگی به وضعیت شرکت پدیده مادر و باشگاه فوتبال این شرکت هستند، این موضوعات را فقط شایعه قلمداد کردند و قرار است طی جلسه‌ای درباره خروج باشگاه پدیده از بحران تصمیم‌گیری کنند.

این‌طور‌ که گفته می‌شود، جلسه ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی یکشنبه‌ شب تشکیل شده است، اما در این جلسه اعضا به نتیجه خاصی نرسیده‌اند و تنها با اضافه‌شدن یک عضو جدید هیات‌ مدیره باشگاه پدیده موافقت کردند که بر این‌ اساس حسین شکوهی، از مشاوران استاندار خراسان رضوی و مدیرکل سابق تربیت‌بدنی خراسان و عضو سابق هیات‌ مدیره باشگاه ابومسلم، به هیات‌ مدیره باشگاه پدیده اضافه و البته با استعفای حسین زارع‌صفت نیز از هیات‌ مدیره باشگاه موافقت شد.

بر این‌ اساس دو عضو دیگر این هیات‌ مدیره نیز یعنی جواد وطن‌خواه و حمیدرضا کریمویی طبق گذشته به فعالیت خود در هیات‌ مدیره باشگاه ادامه می‌دهد، در این جلسه البته قرار بود تا درباره تزریق پول به باشگاه پدیده صحبت شود که این موضوع اتفاق نیفتاد و قرار است در جلسه ویژه‌ای که امروز چهارشنبه با حضور نمایندگان دادستانی، مدیران شرکت پدیده مادر، مدیران باشگاه و همچنین مسئولان استانداری برگزار می‌شود، درخصوص نحوه تزریق پول به این باشگاه تصمیم‌گیری شود.

چراغ سبز استاندار خراسان رضوی 

این طور که مشخص است پول در حساب شرکت پدیده مادر وجود دارد، ولی مدیران این شرکت به دلایلی که گفته می‌شد به دلیل عدم ایجاد تغییر در هیات مدیره این باشگاه است، از اجازه برداشت آن جلوگیری کردند. حالا اما با توجه به تغییراتی که در هیات مدیره این باشگاه به وجود آمده است، به نظر می‌رسد که شرکت اصلی پدیده که از آن به عنوان پدیده مادر یاد می‌شود نباید مشکل دیگری برای در اختیار گذاشتن پول به باشگاه داشته باشند.

این همه در حالی است که رشیدیان به عنوان استاندار خراسان رضوی نقش تعیین‌کننده‌ای در حل مشکلات تیم پدیده دارد و او چراغ سبزی را هم برای حل معضلات این باشگاه حداقل تا پایان فصل نشان داده است که هنوز عملیاتی نشده و به جلسه امروز ستاد تدبیر بستگی دارد که اتفاقا شخص استاندار نیز عضو آن است.

به‌هر‌ شکل پدیده این‌روزها باوجود متقاعدکردن بازیکنان تیم برای ادامه تمرینات، کار سختی را در پیش دارد، به‌ویژه اینکه پدیده جمعه باید در یک بازی سخت به‌مصاف تیم ذوب‌آهن برود و نتیجه این بازی هم برای آینده این تیم بسیار تأثیرگذار است، چراکه یک پیروزی می‌تواند همه حواشی را جمع کند و شکست می‌تواند سبب کنار رفتن برخی افراد از این تیم شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس