کد خبر 832906
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
هواپیمای ای تی آر ATR شرکت آسمان

ارتش جمهوری اسلامی محل تقریبی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج را مشخص کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، مختصات تقریبی محل سقوط هواپیمای ATR در اقدامی هم افزا از طریق دفتر وابسته نظامی ارتش با مقامات دفاعی روسیه  در اختیار نماینده ستاد بحران کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

هر سال چند هواپیما در ایران سقوط می‌کند؟ +جدول

روزگذشته یک فروند هواپیمای ATR هواپیمایی آسمان که تهران را به مقصد یاسوج ترک کرده بود، در حوالی سمیرم اصفهان سقوط کرد و تمام 66 سرنشین آن جان باختند.

آخرین اخبار درباره سقوط هواپیما را اینجا بخوانید:

یک‌متر برف در انتظار لاشه هواپیما / عملیات جست‌وجو با تاریک شدن هوا پایان می‌یابد/ نمونه‌گیری ژنتیکی از خانواده مسافران +عکس و فیلم

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    15 2
    جالبه 127 کیلومتر از جایی که الان داره عملیات جستجو انجام میشه فاصله داره. راستی رادار 2000 کیلومتری ما قابلیتاش چی بود که الان از اطلاعات رادار روسیه استفاده می کنیم؟
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
      4 0
      ماهواره نه رادار
  • GB ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    22 3
    قابلیتش؟ گرفتن بودجه. در فیلم سه تیغ اره ای، سربازی جان زخمی ها را نجات میداد و از این جهت قهرمان فیلم شد. یعنی مثل آرنولد لازم نیست بکشی و تخریب کنی تا بشی قهرمان. ابزارهای نظامی اگر فقط به قصد کشتن باشند، فایده اش چیه؟ وقتی در همچین مواقعی به جز پهپادها، بقیه سیستم جنگی، نمیتونه کمکی بکنه، در ساختنش چه صرفه ای هست؟ سیستم پدافند مدعی، وقتی خودی مصدوم را نمیتونه پیدا کنه، وای به حال دشمن مخفی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس